مسابقات مهارت‌های شغلی صنعت برق کشور در قم پایان یافت


مسابقات مهارت‌های شغلی صنعت برق کشور در قم پایان یافت

قم- ایرنا- دومین دوره مسابقات مهارت‌های شغلی شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه مرکزی کشور پس از 2 روز رقابت در قم با معرفی شرکت‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم در آیین اختتامیه این دومین دوره از مسابقات، افزود: این دوره از مسابقات تجربه خوبی برای استان قم به شمار می‌رود که باید تلاش کنیم از این تجربیات در ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم استفاده کنیم.

مدیر اجرایی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع برق کشور نیز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور برگزاری این دوره از مسابقات، بیان کرد: با استفاده از بانک اطلاعاتی و دانش مدیریت موجود در انجمن صنفی، کلیه دستورالعمل‌ها، روش‌های اجرایی و فرم‌های امتیازدهی توسط کمیته راهبری با دقت اصلاح و ابلاغ شد.

حیدری تفرشی با بیان این‌که کلید مسابقات مهارت‌های شغلی صنعت برق کشور از قم زده شد، افزود: این دوره از مسابقات با ۶۰ شرکت‌کننده اجرایی، ۲۰ داور، ۷۶ نفر سرپرستی، لجستیک، معاونان و مدیران ستادی با حضور استان‌های قم، اصفهان، مرکزی، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان و لرستان طی دو روز بدون حادثه برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم نیز در این مراسم با اشاره به تهدیداتی که در حوزه صنعت برق وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: با همت متخصصان صنعت برق ماه‌های گرم پیش‌رو را با کمترین خاموشی در سطح کشور مواجه شویم که این امر جز با تلاش و استفاده از تکنولوژی‌های نوین امکان‌پذیر نخواهد بود.

مهدی متقیان با اشاره به نصب دیزل ژنراتور در دستگاه‌های اجرایی استان قم با توان بیش از ۱۵۰ هزار کاوا، افزود: اگر این دیزل ژنراتورها ۷۰ درصد برق ادارات را در پیک تامین کند در مدیریت مصرف در ماه‌های گرم سال تاثیرگذار خواهد بود.

در پایان این مراسم از شرکت‌های برتر در دومین دوره مسابقات مهارت‌های شغلی شرکت‌های توزیع نیروی برق منطقه مرکزی کشور تجلیل به عمل آمد.

این مسابقات در بین ۸ شرکت توزیع برق استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، یزد، مرکزی، قم و اصفهان و شهرستان اصفهان در ۴ رشته تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، احداث کابل خودنگهدار، نصب انشعاب تکفاز و سه فاز برگزار شد که در رشته تبدیل کابل خودنگهدار که شهرستان اصفهان، استان اصفهان و قم به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته احداث کابل خودنگهدار شهرستان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان به ترتیب اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته نصب انشعاب تکفاز استان اصفهان، مرکزی و همدان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته نصب انشعاب سه فاز نیز شهرستان اصفهان، استان همدان به ترتیب اول و دوم و استان‌های اصفهان و قم به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در این مراسم لوح تقدیر «تعلق سازمانی و هماهنگی تیمی» به استان لرستان و لوح «اخلاق» نیز در بین ۸ تیم شرکت کننده به استان یزد تعلق گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد