فراخوان رقابت طراحی پوستر به مناسب روز جهانی مقابله با کار کودک


بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی مقابله با کار کودک، شهر تهران میزبان رقابت طراحان پوستر با موضوع مقابله با کار کودک خواهد بود. به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی ،علیرضا ساعی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان...

بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی مقابله با کار کودک، شهر تهران میزبان رقابت طراحان پوستر با موضوع مقابله با کار کودک خواهد بود.


به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی ،علیرضا ساعی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با بیان این خبر افزود: این مسابقه همزمان با فرا رسیدن 12 ژوئن( 22 خرداد ماه) روز جهانی مقابله با کار کودکان ،با هدف تغییر نگرش افکار عمومی نسبت به مقوله کار کودکان با تاکید بر حقوق کودک و آثار و پیامد ناشی از کار کودکان ، در راستای ماموریت و اهداف این سازمان در قالب پویشی فرهنگی-اجتماعی برگزار خواهد شد.


وی تشریح کرد : این مسابقه از 19 الی 29 اردیبهشت ماه در غالب طراحی پوسترویژه عموم و با موضوع " مقابله با کار کودک" برگزار می شود و هر فرد می تواند حداکثر با سه اثر در این مسابقه شرک نماید که در پایان به نفرات برتر جوائزی اهداء خواهد شد.


ساعی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می تواند آثار خود به آدرس اینترنتی info.swsc@tehran.ir ارسال نمایند.

فراخوان رقابت طراحی پوستر به مناسب روز جهانی مقابله با کار کودک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه