راهبرد «ایران قوی» در همه ابعاد در دستور کار سپاه پاسداران است


راهبرد «ایران قوی» در همه ابعاد در دستور کار سپاه پاسداران است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه راهبرد ایران قوی در همه ابعاد در دستور کار سپاه پاسداران است، گفت: در برابر هرگونه تهدید، قاطعانه ایستادگی خواهیم کرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار «محسن کریمی» در جریان بازدید از پاسگاه های مرزی تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در مناطق و ارتفاعات مرزی نوسود، ازگله و ثلاث باباجانی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از امنیت و پاسداری همه جانبه از انقلاب و ارزش های اسلامی همه توانایی ها و ظرفیت ها را به کارگرفته است.

وی ادامه داد: راهبرد ایران قوی در همه ابعاد در دستور کار سپاه پاسداران داشته و سپاه مصمم است روند صعود و فتح قله های بلند پیشرفت و سعادت ملت و ایران اسلامی را با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های بومی با قوت تر از گذشته ادامه دهد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران نهادی برآمده از متن انقلاب و سنگر مستحکم مردم ایران و ملت های مسلمان است و برای دفاع از امنیت کشور، خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور با ایثار و شهادت طلبی گام برمی دارد و لحظه ای از انجام ماموریت ها غفلت نخواهد کرد.

سردار کریمی در این بازدید در جریان وضعیت و میزان آمادگی های آنان برای تامین امنیت مرزها، مقابله با تهدیدات و شرارت های ضد انقلاب و دشمنان امنیت و آرامش ملت ایران و اقدامات آنها در حوزه های خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این بازدید که سردار رضا کریمی فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله وی را همراهی می‌کرد، با قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام و به خصوص رزمندگان تیپ ۷۱ سپاه روح الله در مناطق سخت و صعب العبور مرزی تأکید کرد: شما پاسداران طلایه‌دار و پیشتاز حفظ امنیت پایدار و ناکامی دشمنان برای به مخاطره انداختن آن هستید و زحمات شبانه روزی شما عزیزان قابل تقدیر است و تیپ همیشه سرافراز و موفق ۷۱ سپاه روح الله همچون گذشته در مناطق مرزی خوش درخشیده است.

سردار کریمی اظهار کرد: در طی سال های گذشته تیپ ۷۱ سپاه روح الله در عرصه های مختلف دفاع از حرم اهل بیت(ع)، دفاع از امنیت مرزهای کشور از جمله شمالغرب و غرب کشور، دفاع از ارزش های اسلامی در مقاطع مختلف، خدمت رسانی به مردم استان و استان های مختلف در بحران هایی چون سیل، زلزله و کرونا و سایر رسالت های پاسداری از انقلاب اسلامی عملکرد درخشانی به ماندگار گذاشته است.

وی افزود: همچنین تیپ ۷۱ سپاه روح الله در تربیت نیرو برای پاسداری از انقلاب اسلامی و مدافعین حرم اهل بیت(ع) نیز کارنامه درخشانی دارد و نقش آفرینی رزمندگان تیپ ۷۱ سپاه روح الله و خصوصا جوانان در مناطق مرزی غرب کشور نشان از پویایی و زنده بودن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت طلبی در جامعه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا