نوکیا N73 جدید با 5 دوربین و مشخصات قدرتمند در راه است + عکس


نوکیا N73 جدید با 5 دوربین و مشخصات قدرتمند در راه است + عکس

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شرکت HMD Global می‌خواهد از گوشی پرچمدار نوکیا ان 73 جدید رونمایی کند. نوکیا N73 جدید از مشخصات قدرتمندی بهره می‌برد و با 5 دوربین همراه شده است. چندی پیش مدیرعامل HMD Global اعلام کرد که این شرکت برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی پرچمدار یا پریمیوم در آینده‌ای نزدیک ندارد؛ اما ظاهرا نظر فنلاندی‌ها عوض... نوشته نوکیا...

شرکت HMD Global می‌خواهد از گوشی پرچمدار نوکیا ان 73 جدید رونمایی کند. نوکیا N73 جدید از مشخصات قدرتمندی بهره می‌برد و با ۵ دوربین همراه شده است.

چندی پیش مدیرعامل HMD Global اعلام کرد که این شرکت برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی پرچمدار یا پریمیوم در آینده‌ای نزدیک ندارد؛ اما ظاهرا نظر فنلاندی‌ها عوض شده است. شایعات جدید به احتمال رونمایی از نسخه جدید نوکیا N73 اشاره دارند.

صدای پای نوکیا N73 جدید با مشخصات فوق‌العاده

نوکیا N73 جدید با 5 دوربین و مشخصات قدرتمند در راه است + عکسنوکیا N73 جدید با 5 دوربین و مشخصات قدرتمند در راه است + عکس

نسل اول نوکیا N73 که در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد و توانست به محبوبیت چشمگیری را در میان کاربران برسد. حالا شرکت HMD Global می‌خواهد از اعتبار این مدل برای عرضه یک گوشی پرچمدار استفاده کند.

بر اساس طرح‌های مفهومی منتشر شده، این گوشی از بدنه بالایی مسطح و لبه‌های خمیده بهره می‌برد و طراحی بخش دوربین آن نیز شبیه لبه چاقو خواهد بود. در این بخش شاهد حضور ۵ دوربین به همراه فلاش LED دوگانه خواهیم بود که دوربین اول از لنزی بزرگ بهره می‌برد و سه دوربین بعدی به صورت عمودی پایین‌تر از آن قرار گرفته‌اند.

نوکیا N73 جدید با 5 دوربین و مشخصات قدرتمند در راه است + عکسنوکیا N73 جدید با 5 دوربین و مشخصات قدرتمند در راه است + عکس

در گزارش منتشر شده آمده است که این گوشی احتمالا به حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ مجهز خواهد شد. برای یادآوری باید گفت که سامسونگ در نیمه دوم سال 2021 از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP1 با پیکسل‌های ۰.۶۴ میکرومتری رونمایی کرد.

البته گفته می‌شود که موتورولا پیش از نوکیا، اولین گوشی ۲۰۰ مگاپیکسلی دنیا را با حسگر ایزوسل HP1 و تحت نام Motorola Frontier روانه بازار خواهد کرد. در نهایت باید گفت که تمامی اخبار مرتبط با نسل جدید نوکیا N73 در حد شایعه هستند و ممکن است هرگز به واقعیت تبدیل نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت