سوغات سه امتیازی سپاهان از پایتخت


سوغات سه امتیازی سپاهان از پایتخت

پارسینه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار خارج از خانه مقابل پیکان به برتری یک بر صفر رسید تا سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

سوغات سه امتیازی سپاهان از پایتخت

امروز دوشنبه از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پیکان در ورزشگاه دستگردی پذیرای تیم رده سومی سپاهان اصفهان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان «محرم نویدکیا» همراه شد.

قضاوت بازی را «مرتضی منصوریان» با کمک‌های «آرمان اسعدی» و «پوریا زحمتی» برعهده داشت.

سپاهان در این دیدار بر توپ و میدان تسلط بیشتری داشت و چند موقعیت نسبی را ایجاد کرد که البته در نیمه نخست گلی به دست نیامد.

در دقیقه ۷۰، ارسال «دانیال اسماعیلی‌فر» توسط مدافع پیکان برگشت داده شد اما در ادامه «محمدرضا حسینی» با یک شوت سر ضرب دروازه پیکان را باز کرد.

سپاهان با این پیروزی به امتیاز ۴۹ رسید و پیکان هم ۳۳ امتیازی باقی ماند.

سپاهان در دیدار بعدی خود به مصاف پرسپولیس می‌رود و در صورت برتری حتی برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی هم امیدوار خواهد شد.

ترکیب پیکان

محمد ناصری، امیرحسین رنگرز، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، محمد قاسمی‌نژاد، میلاد بدرقه، علی رمضانی، پیمان رنجبری، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی

ترکیب سپاهان

رشید مظاهری، فرشاد احمدزاده، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید