16 هزار غذای گرم بین نیازمندان خوسف توزیع شد


16 هزار غذای گرم بین نیازمندان خوسف توزیع شد

چاجی گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 16 هزار و 950 پرس غذای گرم و افطاری ساده بین روزه داران شهرستان خوسف توزیع شد.

«محمدرضا چاجی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف، اظهار کرد: در روز عید فطر مبلغ 17 میلیون و 200 هزار تومان فطریه تنها از صندوق های کمیته امداد در شهر خوسف جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف با بیان اینکه مبلغ فطریه و کفاره صندوق های کمیته امداد، بهزیستی و صندوق های روستاهای خوسف هنوز سر جمع نشده است، گفت: همچنین در روز عید فطر 9 میلیون و 700 هزار تومان کفاره از صندوق های کمیته امداد جمع آوری شده است.

چاجی با بیان اینکه بخشی از مبلغ جمع آوری شده در همان روز عید به حساب نیازمندان کمیته امداد واریز شده است، ادامه داد: این مبالغ در شهرستان خوسف بین نیازمندان و بر اساس اولویت های معیشتی و درمان و در نهایت جهیزیه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان 13 هزار و 550 پرس غذای گرم و سه هزار و 400 افطاری ساده بین روزه داران خوسف توزیع شد، ادامه داد: در مجموع بیش از 16 هزار و 950 پرس غذای گرم و افطاری ساده بین روزه داران شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خوسف از توزیع یک هزار و 144 سبد غذایی خبر داد و افزود: ارزش ریالی این تعداد سبد 360 میلیون تومان است.

چاجی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع در ایام ماه مبارک رمضان 398 میلیون تومان غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید