آغاز واریز یارانه کمک معیشتی دولت به حساب سرپرستان خانوار/ شبکه بانکی به تدریج واریز می‌کند


آغاز واریز یارانه کمک معیشتی دولت به حساب سرپرستان خانوار/ شبکه بانکی به تدریج واریز می‌کند

مصطفی قمری‌وفا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: همزمان با گزارش رئیس جمهور به مردم از طریق رسانه ملی ،برای سه دهک کم درآمدی جامعه به ازای هر نفر به صورت ماهانه 400 هزار تومان واریزی از طریق شبکه بانکی...

مصطفی قمری‌وفا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: همزمان با گزارش رئیس جمهور به مردم از طریق رسانه ملی ،برای سه دهک کم درآمدی جامعه به ازای هر نفر به صورت ماهانه 400 هزار تومان واریزی از طریق شبکه بانکی آغاز شد که مبالغ فعلا بلوکه است و با توجه به حجم بالای تراکنش‌ها واریزی‌ها ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا آخر شب تکمیل شود.

وی افزود: همچنین برای 6 دهک با درآمد بیشتر یعنی دهک‌های 4 تا 9 نیز مبلغ 300 هزار نفر به ازای هر نفر برای جبران یارانه معیشتی واریز شده البته تأکید می‌کنم تمام این مبالغ واریز شده فعلاً به صورت بلوکه شده و قابل برداشت نیست تا زمانی که از سوی دولت آغاز اصلاح یارانه کالاهای اساسی اعلام شود که در آن زمان مبالغ واریز شده قابل برداشت خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تأکید کرد: مبالغ یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار و از طریق کل شبکه بانکی واریز می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس