شعله های آتش در پاسگاه میناب ناشی از حمله مهاجمان بود؟ + عکس


فارس از توضیح فرمانده انتظامی هرمزگان درباره تصاویر منتشر شده از شعله های آتش در پاسگاه میناب خبر داد

فرمانده انتظامی هرمزگان با رد شایعه حمله و آتش زدن پاسگاه میناب گفت: دلیل آتش‌سوزی، آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ که حامل مواد مخدر جاسازی شده حین بررسی بود که در باک خودرو قرار داشت.

عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب امشب گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ایست بازرسی شهید چغازردی میناب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و انتقال آن به مقر انتظامی و در بازرسی دقیق از آن متوجه مواد مخدر جاساز در باک آن شدند.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: در حین بازرسی و در جهت کشف مواد از داخل باک، ناگهان براثر جرقه ایی که از پمپ بنزین خودرو پژو۴۰۵ ایجاد شد خودرو دچار حریق شده و در این هنگام یک دستگاه خودرو شخصی دیگری که در پارکینگ کنار خودروی حامل مواد مخدر بود دچار حریق شد که با تلاش مأموران آن خودرو سریعا خاموش گردید.

شعله های آتش در پاسگاه میناب ناشی از حمله مهاجمان بود؟ + عکس

بیشتر بخوانید :

تبدیل رئیسی از «سید محرومان» به آماج انتقادهای حامیان / اصولگرایان با اولین باد ، کلاه خود را سفت چسبیده اند

انتقاد تند معاون رئیسی از تلاش ها برای برجسته سازی «اقدامات رضا خان قلدر و بی سواد»

وی اظهار داشت: با توجه به دستکاری سیستم برق خودرو که قاچاقچیان به جهت جاساز مواد در سیستم پمپ بنزین خودرو انجام داده بودند، باعث ایجاد جرقه و نشتی بنزین و در نهایت خودرو دچار حریق شده است که تلاش ماموران جهت خاموش نمودن آن تا زمان حضور عوامل آتش نشانی بی حاصل ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به موج سواری برخی شبکه ها و کانال های معاند جهت انتشار خبر کذب و تحت شعاع قرار دادن این خبر با اخبار کذب دیگر، گفت: پلیس در راستای مبارزه بی امان سوداگران مرگ و مواد مخدر هرگز دست از تلاش برنمی دارد و عرصه را برقاچاقچیان تنگ می نماید.

۲۱۲۱

کد خبر 1629580

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته