کاهش شانس بقا با دریافت گل دقایق پایانی/ چتر نجات شهر خودرو باز نشد!


کاهش شانس بقا با دریافت گل دقایق پایانی/ چتر نجات شهر خودرو باز نشد!

مقاومت جانانانه شاگردان داود سیدعباسی در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی با کسب امتیاز از صدرنشین رقابت ها همراه نشد تا همان قدر که آبی های پایتخت به قهرمانی نزدیک شدند، شهرخودرو نیز به سقوط نزدیکتر شود.

به گزارش ورزش سه، شهرخودرو باز هم در واپسین لحظات بازی امتیاز از دست داد تا در روز توقف فجر و نفت مسجدسلیمان دو همسایه جدولی، همچنان شانس اول سقوط باشد.
جنگنجویان ناکام
نمایش آخرین تیم جدول رده بندی مقابل استقلالِ بدون شکست فرهاد مجیدی در یکی از واپسین دیدارهای هفته‌ی بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، قابل تحسین بود. شاگردان سیدعباسی که شاید بتوان گفت حتی تک امتیاز این دیدار نیز نمی‌توانست سرنوشت‌شان را تغییر دهد، با دوندگی و انگیزه بسیار بالا کار امتیازگیری تیم نخست جدول رده بندی را به‌شدت سخت کرده بودند.
آنها که در طول ۹۰ دقیقه بدون اشتباه بودند روی یک غفلت تساوی را با شکست عوض کردند. درحالی‌که درخشش یوسف بهزادی و خط دفاعی شهرخودرو مستحق کسب حداقل یک امتیاز از دیدار سخت خارج از خانه بود.
این برای سومین هفته متوالی است که نماینده فوتبال خراسان در دقایق پایانی بازی دروازه‌اش را باز شده می‌بیند تا به‌جای ۷ امتیاز، فقط ۲ امتیاز ازین ۲۷۰ دقیقه دشت کرده باشد.
نقش تعیین کننده تعویضی‌ها
با اینکه روند بازی متعادل پیش می‌رفت اما در نهایت این دست پر فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌پوشان بود که تفاوت را رقم زد.
استقلال هربار بازیکنی را جایگزین کرد، مهره‌ای قابل اتکا وارد میدان کرد تا با حفظ فشار و اصرار به خواسته‌های تاکتیکی‌اش به هدف اصلی خود یعنی هر ۳ امتیاز این مسابقه حساس برسد. کاری که آرمان رمضانی با گلزنی در دقایق پایانی دیدار موفق به انجامش شد اما در سوی دیگر میدان خستگی بازیکنان و ورود نفرات جدید بلای جان شهرخودرویی شد که کناره‌ها را در حضور مجتبی بیژن، احسان حسینی و ابوذر صفرزاده به‌خوبی بسته بود اما نتوانست این روند را با ورود نفرات جدید تا پایان حفظ کند.
پیش بینی سخت‌تر شد!
شاید با ثبت نتیجه یک صفر در دیدار استقلال و شهرخودرو بتوان گفت کار تعیین قهرمان و یکی از تیم‌های سقوط کننده مشخص شد اما آنچه از پای تلویزیون به بیننده القا شد، سختی و پیچیدگی هرچه بیشتر کار و جمع آوری امتیازات لازم در انتهای فصل است.
شهرخودرو که می‌رفت با متوقف کردن آبی‌های پایتخت معادلات لیگ را پیچیده‌تر کند، هرچند در انجام این امر ناکام بود اما با ارائه‌ی نمایش امشب، به همگان هشدار داد که امتیازات باقی‌مانده هنوز می‌تواند تغییراتی در جدول ایجاد کند و درواقع چون دیگر هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و جایگاه تیم‌ها دلیلی بر قابل پیش بینی بودن نتایج‌شان ندارد، تا چیزی قطعی نشده نمی‌توان جشن یا عزا گرفت!
شهرخودرو در هفته‌های آتی با مدعی دیگر قهرمانی یعنی پرسپولیس رودررو می‌شود و استقلال در هفته پایانی به مصاف نفت مسجد سلیمانی می‌رود که لبه پرتگاه سقوط قرار دارد. بنابراین اگر هر تیمی دراین ۴ هفته باقی‌مانده بلغزد امکان هر جابه‌جایی در جدول رده بندی رقابت‌ها وجود خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا