سومین نجاتِ شماره 23؛ به آرمان احترام بگذارید


سومین نجاتِ شماره 23؛ به آرمان احترام بگذارید

تهران- ایرنا- «آرمان رمضانی» برای پنجمین بار با لباس استقلال موفق به گلزنی شد و یک بار دیگر نقش فرشته نجات را برای «فرهاد مجیدی» بازی کرد.

به گزارش ایرنا، آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت استقلال در دقیقه ۷۵ بازی برابر شهرخودرو به جای ارسلان مطهری وارد زمین شد و بعد از ۲ اثر بسیار خوب، در دقیقه ۸۸ با شوتی سرکش در دهانه دروازه، فرهاد مجیدی را از تساوی خانگی مقابل تیم قعرنشین لیگ نجات داد و به سه امتیاز حیاتی رساند. سه امتیازی که می‌تواند حکم یک قهرمانی را برای تیم آبی‌پوش پایتخت داشته باشد.

رمضانی در نیم‌فصل دوم لیگ بیستم از پرسپولیس به استقلال آمد. با وجود اینکه مجیدی نیز مانند یحیی به او زمان زیادی برای خودنمایی نداد اما این مهاجم ماسالی موفق شد در برهه‌های مختلف گل‌های مهمی را برای استقلال به ثمر برساند که گل اخیر مقابل پدیده، پنجمین گلش بود.

اولین گل رمضانی برای استقلال در هفته بیستم لیگ بیستم بود. جایی که او در دقیقه ۹۵ گل پیروزی‌بخش مقابل صنعت نفت را به ثمر رساند و تیمش را به برد یک بر صفر نائل کرد.

رمضانی هفته بعد بازهم برای استقلال گلزنی کرد. او در ورزشگاه آزادی زننده گل اول تیمش به شهر خودرو بود. گلی که در دقیقه ۴۸ به ثمر رسید و آبی‌ها از حریف خود پیش افتادند. در ادامه مهدی قایدی موفق شد فاصله را ۲ برابر کند.

رمضانی در این فصل به گلزنی ادامه داد. او در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نود ارومیه به عنوان نفر تعویضی به میدان وارد شد و در دقیقه ۸۸ تیمش را به گل تساوی رساند. در ادامه استقلال برنده بازی در ضربات پنالتی شد.

گلزنی‌های رمضانی ادامه پیدا کرد. او در هفته یازدهم لیگ برتر در مشهد گل سوم استقلال به پدیده را به ثمر رساند تا نشان دهد چه تبحر ویژه‌ای در گلزنی به این تیم دارد. آرمان حالا یک بار دیگر و در بازی برگشت توانست گلی سه امتیاز بزند و بازهم این گل در دقیقه ۸۸ به ثمر رسید؛ درست مانند بازی با نود ارومیه.

آرمان در لیگ بیست و یکم به اندازه لیگ بیستم گل زده ولی با احتساب گل جام حذفی از آمار گلزنی در فصل قبلی پیشی گرفت. آمار گلزنی او می‌توانست به مراتب بهتر از این باشد اگر فرهاد مجیدی بیشتر به این بازیکن میدان می‌داد. رمضانی به مراتب کمتر از رودی ژستد به کار گرفته شده اما مهره‌ای مثمر ثمر در اکثر اوقات بوده است. به نظر می‌رسد باید به این مهاجم ۲۹ ساله بیشتر احترام گذاشته شود. بازیکنی که با شماره ۲۳، برای سومین بار استقلال را نجات داد.

سومین نجاتِ شماره 23؛ به آرمان احترام بگذارید

سومین نجاتِ شماره 23؛ به آرمان احترام بگذارید

سومین نجاتِ شماره 23؛ به آرمان احترام بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403