آرمان سوژه خابی تیک‌تاکر معروف شد (عکس)


آرمان سوژه خابی تیک‌تاکر معروف شد (عکس)

خابی لیم تیک تاکر معروف سنگالی، تصویری از رختکن استقلال را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی در 14 دقیقه پایانی دیدار برابر شهر خودرو به میدان رفت و تأثیرگذاری بالایی در حملات تیمش داشت. شوت او یک بار به تیرک دروازه برخورد کرد و دفعه دوم او توانست در مقابل دروازه یوسف بهزادی از موقعیت خود نهایت استفاده را برده و دروازه این تیم را باز کند.

پس از این گل و کسب سه امتیاز شیرین برابر شهر خودرو، استقلالی ها یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شدند و به همین دلیل در رختکن جشن ویژه ای برگزار کردند.

بازیکنان استقلال در خوشحالی پس از بازی و در رختکن تیم، آرمان رمضانی را در وسط کادر قرار داده و با دست های خود به این بازیکن اشاره کردند. حرکتی که توسط خابی لیم تیک تاکر معروف سنگالی – ایتالیایی در سراسر جهان معروف شد.

خابی لیم در ویدئوهای کوتاه کمدی خود با حالت چهره خاصی که دارد، به افرادی اشاره می‌کند که بی‌دلیل کارهای ساده را به شکل پیچیده انجام می‌دهند و در انتهای کلیپ هایش نیز، هر دو دستش را به سمت سوژه مورد نظر می گیرد و به مخاطب نشان می دهد از راه ساده تری برای رسیدن به هدف می توان استفاده کرد.

استقلالی ها نیز این حرکت را در رختکن خود تکرار کرده و این منظور را به مخاطب رساندند که با وجود آرمان رمضانی، می توان به شکل ساده تری به گل سه امتیازی رسید. تصویری که به دست خابی لیم نیز رسیده و این تیک تاکر معروف، عکسی از رختکن آبی پوشان را در اینستاگرامش منتشر کرده که در نوع خود جالب توجه است.

آرمان سوژه خابی تیک‌تاکر معروف شد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه