طعنه سیمئونه به کلوپ: از دست دادن با آنچلوتی خوشحالم


طعنه سیمئونه به کلوپ: از دست دادن با آنچلوتی خوشحالم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از دیدار برابر رئال مادرید اظهارات جالبی را درباره دست دادن با کارلو آنچلوتی مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید یکشنبه هفته جاری در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لالیگا به مصاف رئال مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند.
سال گذشته بحث‌های زیادی درباره نحوه رفتار سرمربی این تیم با مربیان و کادر فنی تیم حریف مطرح شده بود، چرا که او پس از دیدار برابر لیورپول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 22-2021 بدون این که با یورگن کلوپ دست بدهد سریعا به سمت رختکن رفته بود.
این مربی آرژانتینی در پاسخ به سوالاتی که در این باره مطرح شده بود گفت که عادت به چنین رفتارهایی با مربیان حریف ندارد و همیشه ترجیح می‌دهد سریعا به رختکن برود اما حالا به نظر می‌رسد که او بیشتر نمی‌خواسته تا با کلوپ دست بدهد.

طعنه سیمئونه به کلوپ: از دست دادن با آنچلوتی خوشحالم


سیمئونه در کنفرانس خبری پس از بازی برابر رئال مادرید در پاسخ به سوالی در این باره گفت:«من با بوردالاس (سرمربی والنسیا) و مارسلینو (سرمربی اتلتیک بیلبائو) هم دست داده‌ام. این بستگی به شرایط مسابقه دارد. گاهی ما مسیرمان با هم یکی می‌شود و در این شرایط با هم خوش و بش می‌کنیم.»
او همچنین به رابطه‌اش با آنچلوتی اشاره کرده و اضافه کرد:«من احترام بسیاری برای آنچلوتی قائل هستم و او را تحسین می‌کنم. او مربی فوق العاده‌ای است. او تا به حال پنج بار قهرمان لیگ شده و با توجه به شخصیتی که دارد، چه ببازد و چه ببرد همیشه خودش را به خوبی در جریان و پس از پایان بازی مدیریت می‌کند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟