کامرانی‌فر: سه بازی دوستانه در فیفادی خواهیم داشت؛ بازی با کانادا تقریبا قطعی شده/ قانون تعیین قهرمان در شرایط مساوی تغییر کرده است


کامرانی‌فر: سه بازی دوستانه در فیفادی خواهیم داشت؛ بازی با کانادا تقریبا قطعی شده/ قانون تعیین قهرمان در شرایط مساوی تغییر کرده است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در فیفادی پیش رو سه بازی خواهیم داشت و دیدار دوستانه با کانادا تقریبا قطعی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در این خصوص هماهنگ هستیم و کارها را پیش می‌بریم. امروز تقریبا قراردادمان نهایی شده و در یکی دو روز آینده به صورت قطعی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: انشاالله تیم ملی شرایط خوبی برای فیفادی اول همراه با چند بازی دوستانه خواهد داشت. این فیفادی از خرداد ماه شروع می‌شود و به مدت 14 روز فیفادی خواهیم داشت و امیدوارم دو تا سه بازی در این زمان داشته باشیم. ما احتمالا در دو کشور اردو داشته باشیم. ابتدا به یک کشوری غیر از قطر می‌رویم و بعد از آن به قطر خواهیم رفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان بیان کرد: احتمالا تا کانادا خواهیم رفت و به قطر برمی گردیم. استادیوم بازی با کانادا هم تقریبا قطعی شده اما اگر اجازده بدهید فردا یا پس فردا به صورت قطعی اعلام خواهیم کرد. با دو کشور دیگر هم صحبت کردیم تا در کانادا با آن‌ها بازی کنیم.

کامرانی‌فر در مورد محل برگزاری دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان این بازی بوده، چند شهر پیشنهاد داده اما جاهایی که پیشنهاد داده شده، مورد قبول مسوولین واقع نشده است. منتظریم باشگاه پرسپولیس شهر جدیدی را پیشنهاد دهد.

وی ادامه داد: هر کجا پیشنهاد داده شده، نامه نگاری آنها انجام شد. اینکه شهرها میزبانی را قبول نمی‌کنند، دست ما نیست. کرج با توجه به نزدیک به تیم میزبان شاید انتخاب نشود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد مبنای برتری تیمی در جدول لیگ برتر گفت: چند ماه پیش مصوبه هیات رییسه به سازمان لیگ ارسال شده و آنها نیز به باشگاه‌ها ابلاغ کردند. به دلیل اینکه در هفته‌های آخر لیگ‌ها، تفاضل گل برتری تیم‌ها را مشخص می کرد، یک مقداری شرایط ناعادلانه رقم می‌خورد و یک تصمیم خوبی گرفته شد که در صورت تساوی امتیازها، بازی رو در رو حساب می‌شود و بعد از آن تفاضل گل. گل زده و خورده در خانه حریف نیز حساب نمی‌شود.

کامرانی‌فر تصریح کرد: یک سری قوانین وقتی تغییر می کند، با چالش‌هایی روبرو است.

وی درمورد پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت: دو روز دیگر فراخوان پیراهن تیم ملی به پایان می‌رسد و خبرهای خوبی در این خصوص در راه است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط