دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)


دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود) (https://www.mobna.com/493914/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d9%81%d9%86%d8%ac%db%8c-%d8%b4%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%85.html) اولین بار در موبنا (https://www.mobna.com). پدیدار شد.

موبنا – بعد از تقریباً نزدیک به 7 ماه فاصله، بالاخره نسخه پورت شده این بازی برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شد و با قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار گرفت. منتشرکننده نسخه اندرویدی این بازی استودیوی آلمانی HandyGames است.

بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom یکی دیگر از بازی های منتشر شده با مضمون داستان های مربوط به کارتون و انیمیشن های SpongeBob یا همان شخصیت محبوب باب اسفنجی است. با اینکه تا به امروز چندین عنوان مختلف در همین مورد ساخته و منتشر شده بودند اما باید گفت که بدون شک SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom کامل ترین، زیباترین، گرافیکی ترین و خوش ساخت ترین آن ها تا به اینجای کار است.

دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)

در بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom شما در نقش باب اسفنجی و دوستان او مثل پاتریک، سندی و … هستید و باید در یک مأموریت مهم و ماجراجویانه، برای محافظت از شهر زیرآبی محبوب داستان های باب اسفنجی یعنی Bikini Bottom محافظت کنید! طبق داستان بازی، ارتشی از ربات های عجیب و غریب به این شهر هجوم آورده اند و باب اسفنجی و دوستانش تصمیم می گیرند تا آن ها را متوقف کنند.

دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)

بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom بسیار جذاب تر و فراتر از یک بازی معمولی موبایلی است و تلاش سازندگان به خصوص استودیوی HandyGames برای بازسازی نسخه موبایلی آن بسیار قابل تحسین است. نسخه موبایلی این بازی با شباهت خیلی زیادی به نسخه اصلی ساخته و بازسازی شده است و به همین دلیل باید گفت که این بازی در سطح عناوین حرفه ای و کنسولی قرار دارد.

دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)

تمام بخش های بازی کاملاً با طراحی های سه بعدی و گرافیک پرجزئیات ساخته شده اند. دقت بالای جزئیات در بخش های مختلف و طراحی های محیطی باعث شده تا این بازی به یک عنوان بسیار تکامل یافته تبدیل شود. ماهیت گیم پلی بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom به شکل بازی های جهان باز و نقش آفرینی طراحی شده و شما می توانید به صورت سوم شخص و در حالت 360 درجه شخصیت اصلی بازی را مدیریت کنید و به صورت آزادانه به اطراف حرکت کنید.

دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)

در طول این بازی شما می بایست به شخصیت ها و شهروندان دیگر این شهر کمک کرده و مأموریت های مختلفی انجام دهید و در کنار آن، مأموریت اصلی یعنی نبرد با ربات ها را نیز دنبال کنید. بازی زیبا و خوش ساخت باب اسفنجی شلوار مکعبی: نبرد برای بیکینی باتِن بدون شک یکی از برترین بازی ها و حجیم ترین عناوینی است که می توان در دستگاه های اندرویدی تجربه کرد.

نکات تکمیلی:

بازی آفلاین بوده و برای اجرای آن نیازی به اینترنت نیست. برای نصب بازی به حداقل 2.5 گیگابایت فضای خالی در حافظه دستگاه نیاز خواهید داشت. از بخش تنظیمات می توانید مقدار گرافیک و FPS را تغییر دهید تا بهترین گرافیک و عملکرد را مطابق با قدرت سخت افزاری دستگاهتان تجربه کنید. این بازی فقط روی دستگاه های arm64-v8a با حداقل اندروید 8.0 قابل نصب و اجرا است. در نسخه مود بازی شما Flower بی نهایت در اختیار دارید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hg.bfbb را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

دانلود فایل نصبی پولی بازی با لینک مستقیم – 39 مگابایت

دانلود فایل دیتا پولی بازی با لینک مستقیم – 2445 مگابایت

دانلود فایل نصبی پولی/مود بازی با لینک مستقیم – 39 مگابایت

دانلود فایل دیتا مود بازی با لینک مستقیم – 2250 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازگشت سخت به صدر/ پیشنهاد تمدید پرسپولیس به اوسمار/ پیشخوان