بهترین و باکیفیت ترین چراغ قوه های نظامی کمپانی نایتکر


اگر فعالیت کاری شما به گونه‌ای است که نیاز به استفاده از چراغ دستی دارید و یا اهل سفر و کوهنوردی حرفه‌ای هستید؛ لازم است اقدام به خرید بهترین چراغ قوه‌ که در بازار موجود است، نمایید. زیرا یک چراغ قوه قوی از ویژگی‌هایی...

اگر فعالیت کاری شما به گونه‌ای است که نیاز به استفاده از چراغ دستی دارید و یا اهل سفر و کوهنوردی حرفه‌ای هستید؛ لازم است اقدام به خرید بهترین چراغ قوه‌ که در بازار موجود است، نمایید. زیرا یک چراغ قوه قوی از ویژگی‌هایی برخوردار است که می‌تواند در مواقع لزوم به کمک شما آمده و روشنایی مورد نظر را در اختیارتان قرار دهد.

از بین مهم‌ترین ویژگی‌ها در این خصوص می‌توان به ضد آب بودن و همچنین امکان تنظیم نور در موقعیت‌های مختلف اشاره کرد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید زیرا قصد داریم ضمن معرفی برند نایتکر، سه نمونه از باکیفیت‌ ترین چراغ قوه‌های این برند را با هم ررسی کنیم.

معرفی برند نایتکر Nitecore

با توسعه فناوری در عرصه‌های مختلف، شرکت‌های سازنده انواع چراغ‌های قوه از این سرعت تولید علم و دانش بهره برده و تلاش کرده‌اند متناسب با نیاز مشتریان و خریداران کالاهای متنوعی را به بازار عرضه نمایند. شرکت نایتکر Nitecore که نزدیک به 15 سال است در این عرصه فعالیت دارد توانسته محصولات باکیفیت و حرفه ای را در آیتم‌های گوناگون مرتبط با چراغ دستی و شارژر باتری تولید کرده و به کشورهای مختلف جهان صادر نماید. این شرکت در حال حاضر توانسته 100 اختراع مختلف در زمینه فناوری‌های نوین در تولید چراغ دستی و همچنین شارژر را به ثبت رساند به‌ طوری که هر یک از آن‌ها در سبک خود از قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار می‌باشند. به همین جهت اغلب افرادی که از محصولات باکیفیت برای حرفه کوهنوردی و یا کارهایی که نیاز به چراغ قوه دارد استفاده می‌کنند، این برند را به خوبی می‌شناسند. ما در ادامه سعی داریم سه نمونه از باکیفیت‌ ترین چراغ قوه‌های برند نایتکر را به شما معرفی کنیم.

بهترین و باکیفیت ترین چراغ قوه های نظامی کمپانی نایتکر

چراغ قوه نایتکر مدل MH12S

اگر قصد خرید چراغ قوه دارید، این محصول را می‌توانید جزو یکی از بهترین چراغ قوه‌های موجود به‌شمار آورید. بدنه این چراغ‌ها از جنس آلومینیوم با پوشش آنودایزینگ و به رنگ مشکی تولید شده و با توجه به ابعادی که برای آن در نظر گرفته شده است به خوبی در دست جای می‌گیرد. برد نور این چراغ دستی به اندازه‌ای است که می‌توان تا 294 متر جلوتر را برای شما روشن نماید. قدرت روشنایی این محصول 1800 لومن است. برای این چراغ قوه باتری از نوع لیتیوم یون 21700 و با ظرفیت 5000 میلی آمپر در نظر گرفته شده است که می‌تواند نور بسیار مناسبی را در اختیار کاربر، بخصوص در شب هنگام قرار دهد.

از دیگر قابلیت‌های چراغ مدل MH12S می‌توان به ایجاد 5 حالت روشنایی اشاره کرد که هر سطح آن با واحد لومن متفاوتی عمل کرده و نوردهی آن نیز بر حسب ساعت متفاوت خواهد بود. این چراغ از حالت چشمک زن SOSو Strobe و Beacon برخوردار است. به‌ طوری که می‌تواند در تایم‌های مختلفی خاموش و روشن شده و از آن به‌عنوان علامت‌دهی و... استفاده کرد.

در خصوص مشخصات فنی این محصول باید گفت این محصول یکی از بهترین چراغ قوه‌های نایتکر به شمار می‌آید که ضدآب بوده و تا عمق 2 متری زیر آب قابل استفاده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از یک قاب سبک در قسمت سر آن اشاره کرد که علاوه بر دربر گرفتن چراغ، یک بازتابنده در اطراف آن و زیر قاب در نظر گرفته شده که کمک می‌کند نور با شدت بیشتری ساطع شود. برای روشن کردن سریع چراغ قوه، یک سوئیچ در قسمت انتهایی آن نصب شده است که روشن کردن چراغ دستی را در لحظه برای کاربر آسان می‌کند.

بهترین و باکیفیت ترین چراغ قوه های نظامی کمپانی نایتکر

چراغ قوه نایتکر Nitecore مدل MH25S

این محصول نیز یکی از بهترین چراغ قوه‌های برند نایتکر به شمار می‌آید که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. این چراغ قوه با میزان روشنایی 1800 لومن، قادر است تا 504 متر جلوتر را روشن نماید؛ به همین دلیل یکی از با کیفیت‌ترین چراغ دستی‌های این برند به شمار می‌آید.

بدنه این محصول نیز مانند مدل پیشین از جنس آلیاژ آلومینیوم به رنگ مشکی ساخته شده و ضدآب می‌باشد.از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از 5 حالت مختلف نوردهی اشاره کرد که حالات Strobe، SOS و Beacon را شامل می‌شود. در بسته بندی چراغ مدل MH25S نیز تمامی اقلام مورد نیاز از قبیل باتری 21700 به‌همراه کابل شارژ USB-Cو همچنین آداپتور باتری به‌همراه طناب دستی و گیره‌ای که امکان اتصال چراغ را به کمر مهیا می‌کند، ارائه شده است.

چراغ قوه مدل MH25S بسیار شبیه به مدل MH12S است و تنها تفاوت آن‌ها در قطر چراغ در قسمت سر و همچنین ویژگی‌های بازتابنده نور در آن است. برای این محصول نیز دو کلید برای روشن کردن در نظر گرفته شده، یک کلید در قسمت انتها که به کاربر کمک می‌کند به صورت آنی چراغ را روشن نماید و یک کلید مکانیکی با حرکت رو به جلو که در شرایط دیگر می‌توان برای روشن کردن چراغ از آن بهره برد. برای این چراغ قوه قوی نیز بدنه‌ای طراحی شده که از لغزنده بودن آن داخل دست و یا روی سطح صاف جلوگیری می‌کند.

بهترین و باکیفیت ترین چراغ قوه های نظامی کمپانی نایتکر

چراغ قوه نایتکر Nitecore مدل P20iX

این محصول نیز یکی دیگر از بهترین چراغ قوه‌های برند نایتکر محسوب می‌شود که دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم با پوشش آنودایزینگ است. برد نور این محصول 221 متر بوده و از قدرت روشنایی 4000 لومن و شدت روشنایی 12200 کاندلا، برخوردار است که قادر است در 7 حالت مختلف تولید نور نماید و در این حالت نیز می‌تواند، زمان مشخص و متفاوتی را نوردهی داشته باشد. برای این چراغ نیز باتری از نوع لیتیوم یون 21700 با ظرفیت 5000 میلی آمپر در نظر گرفته شده است.

یکی از اقلامی که به‌همراه چراغ مدل P20iX ارائه شده، شارژر Micro USB-C است. اگر بخواهیم به مشخصات فنی این محصول بپردازیم باید گفت ضدآب بودن آن بسیار کارآمد است؛ زیرا کاربر می‌تواند تا عمق دو متری از آن استفاده نماید.

فروشگاه جی لایت

چنانچه به دنبال بهترین و با کیفیت ترین چراغ قوه ها برای کوهنوردی ، غارنوردی و دیگر کارها در فضای تاریک هستید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم یکبار به درستی انتخاب کنید و سال‌ها از به کار بردن محصولات با کیفیت لذت ببرید.

فروشگاه جی لایت نزدیک به یک دهه است که در حوزه تخصصی فروش انواع چراغ قوه فعالیت دارد و می‌تواند تنوع بالایی از برندهای معروف چراغ قوه را در اختیار کاربران قرار دهد. برای مشاهده و خرید از این فروشگاه لطفا به آدرس https://www.glite.ir مراجعه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد