ارایه خدمات الکترونیک در شهرداری ارومیه توسعه می‌یابد


ارایه خدمات الکترونیک در شهرداری ارومیه توسعه می‌یابد

ارومیه - ایرنا - شهردار ارومیه با تاکید بر ضرورت بهبود خدمات رسانی به شهروندان گفت: فعالیت های این شهرداری به سمت ارایه و توسعه خدمات الکترونیک خواهد بود.

حسین مهدی‌زاده روز سه شنبه در آیین معارفه سرپرست مدیریت منطقه پنج شهرداری ارومیه با بیان اینکه سطح کمی وکیفی خدمات ارتقاء می‌یابد، اظهار کرد: توسعه خدمات الکترونیک در اولویت کاری مدیران مناطق پنج گانه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به شهروندان در رابطه با بهره مندی از خدمات الکترونیکی بیان کرد: باید پاره‌ای از بدعت ها را از بین برد و به این آگاهی رسید که برای اخذ دستور یا انجام امورات و بهره‌مندی از خدمات شهرداری، نیازی به هیچ واسطه‌ای نیست.

شهردار ارومیه تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از بستر خدمات الکترونیک یا مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از مناطق پنج‌گانه شهرداری دریافت کنند.

مهدی زاده با بیان اینکه ارایه خدمات به شهروندان بایستی در چارچوب قوانین و مقررات باشد، گفت: شهرداری از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی موظف به ارایه خدمات مطلوب و استاندارد به شهروندان است و برای تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان، ایجاد فضایی آرام همراه با تسریع ، شفافیت و قانونمندی در تمام زیرمجموعه های تابعه شهرداری یک ضرورت به شمار می ‎رود.

وی با بیان اینکه باید به سازندگان شهری به عنوان محرک توسعه نگریسته شود، اظهار کرد: بخشی از درآمد های مدیریت شهری با وجود سازندگان تحقق می یابد از اینرو مبنای تعامل بین مجموعه مدیریت شهری و سازندگان بایستی قوانین و مقررات جاری کشور باشد.

شهردار ارومیه تلاش و برنامه‌ریزی در جهت افزایش منابع درآمدی، ارتقای کیفیت خدمات شهرسازی، تکریم ارباب رجوع، ایجاد وحدت و همدلی و فضای آرام جهت پیشبرد اهداف، انضباط مالی و اداری را ازجمله موضوعات مهمی برشمرد که شهرداران مناطق باید این موارد را برای تعالی سازمانی و افزایش سطح بهره‌وری سرلوحه برنامه های کاری قرار دهند.

به گزارش ایرنا، در این آیین « وحید افشین‌فر » به عنوان سرپرست منطقه پنج شهرداری ارومیه منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است