سقوط ارزش استیبل کوین لونا (UST)


سقوط ارزش استیبل کوین لونا (UST)

یکی از مهم ترین پروژه‌های ارز دیجیتال این روزها در بحبوحه آشفتگی بازار با یک آزمون بزرگ روبرو است. بر اساس داده های ارائه شده، قیمت لونا در یک روز بیش از 40 درصد کاهش یافته است. اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ این پس از آن رخ داد که استیبل کوین UST ثبات خود را از دست داد و به پایین ترین حد روزانه 0.608 دلار سقوط کرد. پس از تلاش برای ریکاوری، در زمان...

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ این پس از آن رخ داد که استیبل کوین UST ثبات خود را از دست داد و به پایین ترین حد روزانه 0.608 دلار سقوط کرد. پس از تلاش برای ریکاوری، در زمان نوشتن این گزارش به سطح 0.71 دلار معامله می شود.

قبلا هم استیبل کوین ترا در 19 مه 2021 به 0.85 دلار رسید.

UST یک استیبل کوین الگوریتمی است، به این معنی که ثبات خود را با کمک برنامه نویسی الگوریتم ها به جای موجودیت های متمرکز مانند تتر یا سرکل حفظ می کند.

سقوط ارزش استیبل کوین لونا (UST)

بنیاد لونا یا (LFG) که قبلا بیت کوین های زیادی خریده بود، به یک باره کیف پول بیت کوین حاوی 1.4 میلیارد دلار خود را به منظور تقویت استیبل کوین خود که در حال سقوط بود خالی کرده است. این شرکت برای اعطای وام به صورت بیت کوین و UST به شرکت های تجاری خارج از بورس تلاش کرد. هفته گذشته، LFG پس از شرکت میکرواستراتژی به دومین شرکت بزرگ دارنده بیت کوین تبدیل شد.

علاوه بر این، شبکه ترا در حال حاضر دچار برخی از مشکلات در شبکه خود شده است،این مشکلات پس هر شلوغی شبکه به وجود می آید.

UST اکنون از نظر ارزش بازار افت شدیدی را تجربه کرد و ارزش آن با افت 25 درصدی به 13 میلیارد دلار رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار