ماجدی: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها سامان‌دهی خواهد شد/ برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تا آخر هفته مشخص می‌شود


ماجدی: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها سامان‌دهی خواهد شد/ برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تا آخر هفته مشخص می‌شود

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: احتمالاً برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال تا آخر هفته مشخص خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمیرشاد ماجدی، سرپرست این فدراسیون در حاشیه مجمع هیات اردبیل اظهار داشت: علی دایی افتخار فوتبال ایران است و بازگشت دوباره دایی به عرصه مربی‌گری بستگی به تصمیم خودش دارد. دنیا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی قطر به خاطر احترام به این اسطوره ایستاد و ما در این مراسم احساس غرور کردیم که چنین شخصیتی، ایرانی است.

وی در ادامه بیان داشت: احتمالاً برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال تا آخر هفته مشخص خواهد شد. امور بین‌الملل فدراسیون با جدیت دنبال برنامه‌ریزی این مسابقات است. بحث حضور بانوان در ورزشگاه از قبل وجود داشته و با تکمیل زیرساخت‌ها در برخی ورزشگاه‌ها این امر ساماندهی می‌شود.

ماجدی هم‌چنین عنوان داشت: در صورت دریافت پاداش و پول‌های فدراسیون فوتبال از فیفا زمینه کمک به رشد و توسعه فوتبال به ویژه در استان‌های کم برخوردار فراهم خواهد شد. مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در چارچوب قانونی برگزار شد و هیچ‌گونه ایراد و اشکالی بر روند آن وجود ندارد.

وی در پایان گفت: اردبیل چهره‌های بزرگی در فوتبال همچون علی دایی، کریم انصاری‌فرد و علی قلی‌زاده دارد و برای تیمداری اردبیل هم حمایت‌های لازم انجام می‌شود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا