تصویر واقعی وان پلاس Ace Racing Edition پنل پشتی آن را نشان می‌دهد


تصویر واقعی وان پلاس Ace Racing Edition پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

پس از معرفی وان‌پلاس Ace‌، این شرکت ظاهراً قصد دارد نسخه‌ی جدید Racing Edition را با طراحی پنل پشتی متفاوت و صفحه‌نمایش کمی کوچک‌تر به‌زودی معرفی کند.

طبق شایعات، وان‌پلاس قصد دارد نسخه‌ی Racing Edition از OnePlus Ace را که اخیراً معرفی شده است پرده‌برداری کند. به‌گزارش Gsmarena، افشاگر معروفی تصویری واقعی از گوشی مذکور را به‌اشتراک گذاشته و با گوشی‌ای که قبلاً در فهرست TENAA با شماره مدل PGZ110 مشاهد شده بود، مطابقت دارد.

تصویر واقعی وان پلاس Ace Racing Edition پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

در پنل پشتی Racing Edition چینش دوربین متفاوتی در مقایسه با مدل معمولی Ace به‌چشم می‌خورد. در نسخه‌ی Racing Edition چهار بریدگی قرار گرفته که در مجموع سه حسگر دوربین شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسل نامشخص را در خود جای داده است. به‌نظر می‌رسد پنل پشتی‌ این گوشی بافت خاصی خواهد داشت.

به‌لطف فهرست TENAA، می‌دانیم که وان پلاس Ace Racing Edition به صفحه‌نمایش ۶٫۵۹ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. تراشه‌ی استفاده‌شده در این گوشی هنوز مشخص نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که از نوع Dimensity 8100 مدیاتک همراه‌ با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل