10خبر و فیلم جالب و پربازدید رک پلاس در سال 1400


10خبر و فیلم جالب و پربازدید رک پلاس در سال 1400

رکنا : بخش رک پلاس یکی از متنوع ترین بخش ها در رکنا است که هر قسمت از آن مخاطبان خود را دارد.

به گزارش رکنا، در بخش رک پلاس از سایت رکنا با تنوع اخبار در زمینه های مختلف مانند سلامت، تکنولوژی ، فال و طالع بینی ، آشپزی، زیست پلاس، اتو پلاس و سفر و .... همراه هستیم. خوشبختانه بازتاب اخبار این بخش از سایت پربازدید رکنا مانند بخش های دیگر خوب بوده و به ویژه در بخش فال و طالع بینی که به 3 شکل فال حافظ، فال و طالع بینی روزانه و فال ابجد هر روز در سایت رکنا منتشر می شود استقبال مخاطبان بسیار عالی بوده است.

در ادامه چکیده ای از 10 خبر به اصطلاح تاپ و جالب را از بخش های مختلف رک پلاس که در زمان های مختلف در سال 1400 منتشر شده است خواهید خواند و فیلم های مربوط را مشاهده خواهید کرد.

تولید هواپیما با بدنه‌ شیشه‌ای

شرکت هواپیمایی ایرباس در تلاش برای ساختن هواپیما با بدنه شیشه ای است تا مسافران بیشتری را به دلیل همین تغییر ظاهری جذب کند. در فیلم زیر می توانید این هواپیما را ببینید.

قرص طبیعی معده به نام زنجبیل

زنجبیل گیاهی است که اثرات ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد. زنجبیل برای درمان مشکلات روده و معده مفید است. علت معجزه‌گر بودن این گیاه، اجزای تشکیل‌دهنده آن است که شامل نشاسته، رزین و اسانس‌هاست که بوی خاصی به آن می‌بخشد. زنجبیل به طور موثر درد‌های ذهنی را کاهش می‌دهد

10خبر و فیلم جالب و پربازدید رک پلاس در سال 1400

انقلاب جهانی و تکنولوژی با متاورس

متاورس ایده اتصال دنیا به صورت سه بعدی مانند یک زندگی واقعی را دارد اما در اینترنت شبکه جهانی همه به صورت دوبعدی به آن وصل می شوند. متاورس یکی از پروژه های بسیار پیچیده است که عظمت آن در ارتباط بین دنیای حقیقت و مجازی شما را شگفت زده می کند.

فال حافظ روزانه

10خبر و فیلم جالب و پربازدید رک پلاس در سال 1400

فال حافظ یکی از رایج ترین فال ها در بین ایرانیان است که به دلیل ارادتی که مردم به حافظ شیرازی دارند به فال حافظ اعتقاد زیادی دارند. این بخش از رکنا مورد استقبال مخاطبین است. البته باید این نکته را عنوان کنیم که مطالبی که در هر نوع فال بیان می شود از نظر به واقعیت پیوستن نسبی است و بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

فال و طالع بینی روزانه

10خبر و فیلم جالب و پربازدید رک پلاس در سال 1400

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. خوشبختانه فال روزانه هم بسیار مورد توجه مخاطبان و همراهان رکنا قرار گرفته است. شما هر روز فال روزانه مربوط به ماه تولد خود یا عزیزان تان را می توانید در رکنا مطالعه کنید.

فال ابجد روزانه

10خبر و فیلم جالب و پربازدید رک پلاس در سال 1400

به طور کلی بخش فال و طالع بینی همراهان همیشگی خود را دارد. فال ابجد از بخش های ثابت در رکناست که بر اساس حروف آ، ب، ج ، د طراحی و تعیین می شود. فال ابجد روزانه را می توان در رکنا در بخش رک پلاس خواند. فال ابجد بسیار زیاد مورد استقبال مردم واقع شده است.

کشف گرم ترین بخش جهان در کرمان / ناسا تایید کرد + فیلم

در کویر شهداد که در کرمان قرار دارد دمایی معادل 71 درجه سانتیگراد توسط ناسا ثبت شده است. می توان این منطقه جالب در کشورمان را گرم ترین بخش کره زمین دانست. در این فیلم جزئیات بیشتری از کویر شهداد را خواهید دید.

وقتی حیوانات طعمه راسو می شوند + فیلم

راسو از پستانداران همه چیز خوار است که در این فیلم می توانید شکار شدن انواع حیوانات را توسط راسوها ببینید. این خبر یکی از پربازدیدترین خبرهای بخش زیست پلاس در رکنا بوده است.

خورش قلیه ماهی از لذیذترین غذاهای جنوبی + فیلم

در بخش آشپزی رک پلاس طرز تهیه انواع غذاها و دسرها و سالادها و نوشیدنی ها را می توانید مشاهده کنید. نکته مهم در این بخش آموزش طرز پخت غذاهای مختلف به شکل فیلم است. یکی از غذاهایی که آموزش آن مورد استقبال بسیار قرار گرفت طرز تهیه خورش جنوبی در کشورمان به نام قلیه ماهی بوده است. طرز تهیه خورش قلیه ماهی مجلسی جنوبی یا قلیه ماهی بوشهری یا اهوازی با ترکیب دقیق سبزی قلیه ماهی و ادویه‌های خوش‌عطر جنوب را در این مطلب آورده بودیم.

شستن این لباس ها در ماشین لباسشویی ممنوع!

انواع لباس ها را نمی توان در ماشین لباسشویی انداخت و خیال مان هم راحت باشد که تمیز می شود. جوراب بچه‌ها، کفش های اسپرت ، کت و شلوار و لباس های دارای پرز و مو را نباید در ماشین لباسشویی شست. بهتر است بیشتر این لباس ها را به خشکشویی بسپارید.

10خبر و فیلم جالب و پربازدید رک پلاس در سال 1400

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا