مدیران، زمینه‌ساز مشارکت بخش‌خصوصی در طرح‌های عمرانی باشند


مدیران، زمینه‌ساز مشارکت بخش‌خصوصی در طرح‌های عمرانی باشند

یزد- ایرنا- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد گفت: مدیران با اعتمادبخشی, زمینه‌ساز مشارکت بخش‌ خصوصی و خیران در اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در استان باشند.

به گزارش ایرنا، سید محمد رستگاری سه‌شنبه شب در نشستی با فرماندار و مسئولان مهریز افزود: جلب همکاری بخش‌خصوصی و خیران در کنار اعتبارات دولت موجب اجرای طرح‌های مختلف عمرانی است .

وی با بیان اینکه پیگیری و اجرای طرح‌های مختلف حوزه شهری در بخش عمرانی و سایر عرصه‌ها برای رفاه حال شهروندان ضروری است ادامه داد: تاکنون برای جلب همکاری علاقه‌مندان اقدامات خوبی صورت گرفته ولی باید شتاب گیرد.

این مسئول یکی از اهداف مهم را بر حسب نیاز اجرای برنامه‌های مختلف با همکاری مسئولان و همراهی مردم ذکر کرد و وقت‌گذاری و برنامه‌ریزی بیشتر را در استان خواستار شد.

به گفته رستگاری با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه شهری با همکاری مردم و مسئولان در کنار متولیان امر محقق می‌شود یادآور شد: خدمت به مردم و رفع نیازهای آن جزو رسالت محوری مدیران است.

همچنین فرماندار شهرستان مهریز با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های حوزه شهری به همکاری مردم و همراهی مسئولان نیاز است گزارشی از آخرین وضعیت منطقه ارائه داد.

محمد دهقان بنادکی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی در شهر مهریز به دلیل موقعیت و مهاجرپذیر بودن اهمیت فراوان دارد و باید با حمایت استان صورت گیرد.

وی اظهار کرد: اختصاص بودجه لازم دولتی در کنار حمایت و همراهی خیران و بخش‌خصوصی نقش مهمی در تحقق اهداف و فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی دارد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۷۰ درصد در شهر زندگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!