پس از عدم همکاری EA Sports با فیفا | تغییر نام بازی FIFA 23 به FC 23


پس از عدم همکاری EA Sports با فیفا | تغییر نام بازی FIFA 23 به FC 23

 الکترونیک آرتز و فیفا سرانجام به صورت رسمی پایان همکاری با یکدیگر را اعلام کردند. با این وجود، بازی فیفا از سال آینده با نام EA SPORTS FC منتشر می‌شود. پس از عدم همکاری EA Sports با فیفا | تغییر نام بازی FIFA 23 الکترونیک آرتز به طرفداران اطمینان داده که EA Sports FC از همان […]

پس از عدم همکاری EA Sports با فیفا | تغییر نام بازی FIFA 23

الکترونیک آرتز به طرفداران اطمینان داده که EA Sports FC از همان ویژگی‌ها و محتواهای قبلی از جمله قراردادهای انحصاری جدیدی و قدیمی برخوردار خواهد بود. بدین ترتیب بازی به نام فیفا 23 دیگر وجود خارجی نخواهد داشت و همکاری EA Sports با فیفا پس از دو دهه به پایان رسید.

پس از عدم همکاری EA Sports با فیفا | تغییر نام بازی FIFA 23 به FC 23

پس از عدم همکاری EA Sports با فیفا | تغییر نام بازی FIFA 23 به FC 23

EA Sports یکی از سازندگان بزرگ بازی‌های ویدیویی، می‌گوید ساخت فرانشایز جدید بازی فوتبال خود با برند فیفا را متوقف می‌کند. سری فیفا یکی از سودآورترین برندها در تاریخ صنعت بازی محسوب می شود، اما هزینه بالایی که فیفا برای نسخه جدید طلب کرده بود مانع از ادامه همکاری طرفین شد. EA به ساخت بازی های ویدیویی فوتبال ادامه خواهد داد، اما از سال 2023 تحت عنوان جدید EA Sports FC خواهد بود. فیفا در واکنش به این اتفاق اعلام کرده قصد دارد بازی های رقیب خود را منتشر کند و گفت: "نام فیفا تنها عنوان جهانی در دنیای فوتبال در بازیهای ویدئویی است." EA Sports اولین بازی فیفا را در سال 1993 ساخت و از آن زمان تاکنون مسئولیت این فرنچایز را بر عهده دارد. در حالی که مکانیک‌های گیم‌پلی و حالت‌های اصلی بازی مشابه چیزی است که بازیکنان در سال‌های اخیر انتظار داشتند، این تغییر احتمالاً باعث می‌شود که کمپانی سازنده این بازی با فراغ بال بیشتر و بدون قید و شرطهای فیفا، تجربه بهتری در نسخه جدید به کاربرانش ارائه دهد.

دیوید جکسون، نایب رئیس EA Sports، در صحبت با بی‌بی‌سی توضیح داد که این استودیو فکر می‌کند که زمان آن رسیده است که در مسیری متفاوت حرکت کند تا «برندی برای آینده» بسازد. اگرچه جزئیات این تجربیات در حال حاضر مبهم است، اما منصفانه است که فرض کنیم امکان تماشای مسابقات واقعی، تجربه رویدادهای زنده در سبک Fortnite و دسترسی به طیف گسترده‌تری از آیتم‌های برند درون بازی از جمله مواردی هستند. از چیزهایی که EA دوست دارد بتواند ارائه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟