آخرین وضعیت مدافع بارسلونا پس از ضربه مغزی +عکس


آخرین وضعیت مدافع بارسلونا پس از ضربه مغزی +عکس

مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا در بازی شب گذشته مقابل سلتاویگو دچار ضربه مغری شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا در حالی موفق شد میهمان خود سلتاویگو را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد که در جریان این بازی مدافع اروگوئه‌ای این تیم هم دچار مصدومیت بدی شد. در دقیقه ۶۰ بازی در حالی که شاگردان ژاوی با نتیجه ۳ بر یک از میهمان خود پیش بودند، رونالد آرائوخو و هم‌تیمی‌اش گاوی که قصد داشتند در میانه میدان توپ را با ضربه سر بزنند، سرشان به یکدیگر برخورد کرد و همین باعث شد تا مدافع اروگوئه‌ای بارسا دچار ضربه مغزی و بلافاصله توسط آمبولانس راهی بیمارستان شود. کلمنت لنگله در دقیقه ۶۸ جای آرائوخو را گرفت.

باشگاه بارسلونا پس از این بازی با انتشار بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: «رونالد آرائوخو دچار ضربه مغزی و برای آزمایش‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. او همچنین پس از به هوش آمدن ورزشگاه را (به مقصد بیمارستان) ترک کرد».

اریک گارسیا مدافع بارسا و یاگو آسپاس کاپیتان سلتاویگو اولین کسانی بودند که پیش از حضور تیم پزشکی در زمین، بالای سر آرائوخوی ۲۳ ساله حاضر شدند تا به او کمک کنند. پس از اینکه این مدافع اروگوئه‌ای با آمبولانس به خارج زمین برده شد، هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ به تشویق او پرداختند. بازی هم پس از هفت دقیقه توقف ادامه پیدا کرد و در نهایت بارسا سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد.

بر اساس ادعای خرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی؛ آرائوخو مشکل جدی ندارد و ژاوی هرناندس سرمربی ۴۱ ساله بارسا هم پس از این بازی گفت اگر فردا (چهارشنبه) همه چیز خوب پیش برود، آرائوخو به خانه بازمی‌گردد.

آخرین وضعیت مدافع بارسلونا پس از ضربه مغزی +عکسآخرین وضعیت مدافع بارسلونا پس از ضربه مغزی +عکسآخرین وضعیت مدافع بارسلونا پس از ضربه مغزی +عکسآخرین وضعیت مدافع بارسلونا پس از ضربه مغزی +عکسآخرین وضعیت مدافع بارسلونا پس از ضربه مغزی +عکس

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر