آشوری: شوک بزرگی به کاراته وارد شد/ برنامه‌ها را با قدرت اجرا می‌کنیم


آشوری: شوک بزرگی به کاراته وارد شد/ برنامه‌ها را با قدرت اجرا می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته با بیان اینکه تعویق بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو شوک بزرگی برای کاراته است گفت: برنامه‌های تیم ملی را با قدرت اجرا می‌کنیم تا ملی‌پوشان برای سایر رویدادهای مهم پیش‌رو آماده شوند.

«محسن آشوری» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه تعویق بازی‌های آسیایی شوک بزرگ و اذیت کننده‌ای بود برای جامعه کاراته بود، اظهار داشت: مسوولان فدراسیون، کادر فنی و به خصوص ورزشکاران واقعا اذیت شدند. برنامه‌ریزی چهارساله شده بود و ورزشکاران سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

وی گفت: این رویداد برای همه از جمله وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، اصحاب رسانه و تمامی جامعه ورزش اهمیت زیادی دارد و حتی از مسابقات جهانی هم مهمتر است. به خصوص برای ایران و ژاپن که از قدرت‌های کاراته جهان هستند، بازی‌های آسیایی بسیار مهم است.

آشوری تصریح کرد: کاراته‌کاها اکنون در اردو حضور دارند اما در شوک هستند که البته با گذر زمان از این بحران عبور خواهیم کرد.

وی در خصوص مسابقات پیش‌روی کاراته ایران، توضیح داد: اواسط تیرماه ورلدگیمز در آمریکا برگزار می‌شود که کاراته‌کاهای ایران در آن حضور دارند. در دوره قبل که در لهستان بود ما پنج شرکت کننده داشتیم که همگی فینالیست شدند و ذبیح‌الله پورشیب هم طلا گرفت که امیدواریم در آمریکا مدال های خوشرنگ‌تری بگیریم. مردادماه نیز قهرمانی آسیا در ازبکستان برگزار می‌شود و هدف ما حضور قدرتمند در این رویداد است تا دوباره نتایج خوبی رقم بخورد.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته ادامه داد: بعد از آن کشورهای اسلامی را در پیش داریم. به خاطر این سه رویداد، اردوهای ما مثل گذشته ادامه پیدا می‌کند و برنامه‌ها در هر دو بخش مردان و زنان با قدرت دنبال خواهد شد.

آشوری گفت: می‌دانیم تعویق بازی‌های آسیایی مشکلاتی برای فدراسیون ایجاد خواهد کرد که باید آنها را مدیریت کرد تا شرایط خوبی برای تیم‌های ملی فراهم شود. البته مسائل روحی بازیکنان نیز مهم است که باید در این زمینه کار کنیم تا اردونشینان از وضعیت مناسب خارج نشوند.

وی گفت: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خللی در برنامه‌ها ایجاد شود و تمام تعهداتی که دادیم را اجرا خواهیم کرد.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که طبق برنامه قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر(۱۹ شهریور تا سوم مهرماه) به میزبانی هانگژو برگزار شود، به تعویق افتاده و تاریخ جدید برگزاری این رویداد به زودی مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت اصلی خود زشت پنداری چیست؟