درگیری صالح‌ حمیدزیچ و ناگلزمان؛ تکرار داستان فلیک؟


درگیری صالح‌ حمیدزیچ و ناگلزمان؛ تکرار داستان فلیک؟

به نظر می‌رسد که شرایط در باشگاه بایرن مونیخ چندان آرام و بدون جنجال نیست.

به گزارش "ورزش سه"، دهمین قهرمانی متوالی بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا شرایط این تیم را تا حدی بهبود بخشید اما به نظر می‌رسد که این تیم در رده‌های مدیریتی با مشکلی جدی روبرو است.
روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که تنش و درگیری‌ها بین حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، و یولیان ناگلزمان در چند روز اخیر به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.
این موضوع نگرانی‌های بسیاری را در داخل این باشگاه ایجاد کرده است، بعضی از افراد مسئول و مدیران این تیم این احساس را دارند که روایت هانسی فلیک و درگیری او با حمیدزیچ در سال گذشته بار دیگر در حال تکرار است و آنها در حال تجربه اتفاقی مشابه هستند.
ناگلزمان درخواست‌های مشخصی برای جذب بازیکنان و تقویت تیمش دارد که به باشگاه درباره آنها خبر داده است، در همین حال هیئت مدیره این باشگاه بودجه مشخصی را در نظر گرفته که جای مانور چندانی به حمیدزیچ نمی‌دهد.

درگیری صالح‌ حمیدزیچ و ناگلزمان؛ تکرار داستان فلیک؟


همین موضوع باعث شده که ناگلزمان از موضع تدافعی باشگاه در زمینه جذب بازیکنان جدید و عملکرد آنها در بازار نقل و انتقالات بسیار ناراحت و ناراضی باشد.
گفته می‌شود که این مربی آلمانی در بعضی موارد شخصا دست به کار شده و برای مثال با نیکو اشلاتربک صحبت کرده تا او را برای پیوستن به بایرن متقاعد کند اما تعلل باشگاه در ارائه پیشنهاد باعث شد که این بازیکن تصمیم به پوشیدن پیراهن بروسیا دورتموند بگیرد.
دنیس زکریا نیز مورد دیگری بود که باشگاه حاضر به پرداخت پنج میلیون یورو برای جذب او نشد و همین اتفاقات ناراحتی شدید ناگلزمان را به دنبال داشته است.
باید دید که آیا درگیری ایجاد شده بین این مربی جوان آلمانی با مدیران باشگاه بایرن منجر به تکرار اتفاق هانسی فلیک و جدایی او از این تیم خواهد شد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!