واکنش جالب وزیر ورزش به سرقت تلفن همراهش + عکس


واکنش جالب وزیر ورزش به سرقت تلفن همراهش + عکس

حمید سجادی وزیر ورزش دولت رییسی، صبح امروز با شایعه متفاوتی مواجه شد. به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در یک رسانه تلگرامی، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گوشی موبایل حمیدرضا سجادی قهرمان سابق دوومیدانی ایران و آسیا و وزیر ورزش فعلی به سرقت رفته است. سجادی که دیروز در مراسم ختم والده حسین قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی شرکت کرده بود، مقابل در خروجی...

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در یک رسانه تلگرامی، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گوشی موبایل حمیدرضا سجادی قهرمان سابق دوومیدانی ایران و آسیا و وزیر ورزش فعلی به سرقت رفته است. سجادی که دیروز در مراسم ختم والده حسین قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی شرکت کرده بود، مقابل در خروجی مسجد امام صادق (ع) لحظاتی پاسخگوی سؤالات خبرنگار ورزش سه بود که البته سجادی تأکید کرد که قصد گفتگو ندارد و به دلیل شأن مجلسی که در آن شرکت کرده، اینجای جای مناسبی برای گفتگو نیست.

بااین‌حال، او در پاسخ به سؤالی درباره سرقت گوشی موبایلش گفت: من آدمی هستم که به‌خاطر مشغله‌های زیاد، ممکن است وسایلم را در جا‌های مختلف جا بگذارم و درباره موبایل هم این اتفاق افتاده است که البته تلفن همراه کاری بنده بوده و موبایل شخصی من در حال حاضر در جیبم است.

واکنش جالب وزیر ورزش به سرقت تلفن همراهش + عکس

سجادی که روز‌های پر تلاطمی را در ورزش ایران گذرانده، گفت که در مراسم بهترین‌های صدسال ورزش ایران در صداوسیما حضور خواهد داشت و در آنجا احتمالاً با حضور تعداد بیشتری از نمایندگان رسانه‌ها به سؤالات پاسخ خواهد داد.

همچنین وی، در راستای سرقت گوشی موبایلش توییت زیر را به اشتراک گذاشته است:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش