نفرات برتر مسابقات دوومیدانی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور در اردبیل مشخص شدند


نفرات برتر مسابقات دوومیدانی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور در اردبیل مشخص شدند

اردبیل - ایرنا - نفرات برتر مسابقات دوومیدانی پسران قهرمانی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور که به میزبانی دانشگاه دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش ایرنا ، معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی روز چهارشنبه گفت: در این مسابقات ۱۲ تیم از دانشگاه‌های محقق اردبیلی، شهید مدنی آذربایجان، هنر اسلامی تبریز، مقدس اردبیلی، اسوه معاصر تبریز، ارومیه، بناب، مراغه، چرخ نیلوفری تبریز، صنعتی ارومیه، صنعتی سهند و زنجان در ۱۴ ماده به رقابت پرداختند که در بخش تیمی دانشگاه محقق اردبیلی با ۷۸ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم‌های دانشگاه مدنی آذربایجان با ۳۹ امتیاز و هنر اسلامی تبریز با ۱۷ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دکتر اسماعیل گلی افزود: در ماده ۱۵۰۰ متر، عطا اسدی از دانشگاه شهید مدنی، سالار سلطانی و امیرمحمد فلاح‌زاده هر دو از دانشگاه محقق اردبیلی و در ماده ۸۰۰ متر امیرمحمد فلاح‌زاده و سالار سلطانی هر دو از دانشگاه محقق اردبیلی و مهدی محمدی از دانشگاه هنر اسلامی جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در ماده ۱۱۰ متر بامانع فرید پیرزاده از دانشگاه مقدس اردبیلی ، ابوالفضل راه‌چمنی و نیما قاسمی هر دو از دانشگاه محقق اردبیلی نفرات اول تا سوم شدند و در ماده ۴۰۰ متر، مهدی احمدی‌اصل از دانشگاه ارومیه، علی آردم از دانشگاه چرخ نیلوفری و مسعود حقیقی از دانشگاه مراغه در سکوهای اول تا سوم ایستادند.

وی بیان کرد: در ماده دو ۳۰۰۰ متر، عطا اسدی از دانشگاه شهید مدنی اول شد و ابوالفضل راه‌چمنی از دانشگاه محقق اردبیلی دوم شد و علیرضا خدایی از دانشگاه بناب سوم شد.

گلی اظهار کرد: در ماده پرش طول امیررضا امن‌زاده از دانشگاه محقق اردبیلی، فرید غنی‌زاده از شهید مدنی و امیرمحمد اکبری از هنر اسلامی تبریز و در ماده ۱۰۰ متر، علی آردم از دانشگاه چرخ نیلوفری تبریز، حسین صباغی از محقق اردبیلی و علیرضا سیفی از شهید مدنی و در ماده پرتاب وزنه، علیرضا خانی از دانشگاه زنجان، علی عبدالهی و رامین قنبری هر دو از هنر اسلامی مقام‌های اول تا سوم هر ماده را کسب کردند.

وی همچنین گفت: در ماده پرش سه‌گام فرید پیرزاده از مقدس اردبیلی ، فرید غنی‌زاده از شهید مدنی و امیررضا امن‌زاده از دانشگاه محقق اردبیلی و در ماده پرتاب دیسک ، ابوالفضل امینی ، سالار ضیاءنورانی و امیرحسین سلامی به ترتیب از دانشگاه‌های محقق اردبیلی، هنر اسلامی و محقق اردبیلی جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: در ماده پرتاب نیزه سلیم اوج و نیما قاسمی هر دو از دانشگاه محقق اردبیلی و سالار ضیاءنورانی از هنر اسلامی و در ماده پرش ارتفاع، یوسف جباری از شهید مدنی و مهدی قلیزاده و امیرحسین سلامی هر دو از دانشگاه محقق اردبیلی اول تا سوم شدند.

گلی بیان کرد: در ماده ۳۰۰۰ متر پیاده‌روی، ابوالفضل امینی از دانشگاه محقق اردبیلی، علیرضا خدائی از دانشگاه بناب و امیرحسین شیخ دینی از دانشگاه محقق اردبیلی اول تا سوم شدند.

وی گفت: در ماده ۴*۴۰۰ متر، تیم شهید مدنی متشکل از عطا اسدی، فرید غنی‌زاده، علیرضا سیفی و یوسف جباری مقام اول را کسب کرد، تیم محقق اردبیلی متشکل از امیررضا امن زاده، حسین صباغی، ابوالفضل راه چمنی و امیرحسین شیخ دینی دوم شدند و تیم صنعتی سهند متشکل از میلاد رامگر، رسول مرادی، علی کلانتری و توحید بیگ‌زاده سوم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!