سفیر صلح و سلامت 40 هزار نهال کاشت


سفیر صلح و سلامت 40 هزار نهال کاشت

اراک - ایرنا - جهانگرد ایرانی و سفیر صلح و سلامت گفت: 40 هزار اصله نهال از سال 1381 تاکنون در نقاط مختلف ایران و جهان با هدف حفظ صلح و کمک به محیط زیست کاشته‌ام.

«کرامت عزیزاده» روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا اراک و غرس یک نهال مثمر، افزود: از سال ۱۳۸۱ برای انتشار صلح و دوستی و با شعارهای مختلف در حوزه صلح، دوستی، حفاظت از محیط زیست، حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و حمایت از کودکان سرطانی در جای جای ایران و جهان درخت کاشته‌ام.

این دوچرخه سوار افزود: برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی تنها سیاره قابل سکونت به ۷۰ کشور جهان رکاب زده‌ام.

این ورزشکار و جهانگرد گیلانی اظهار داشت: تاکنون ۳۰ استان ایران را رکاب زدم و زمانی که دیدم شرایط زیست محیطی در جنگل، آب ، جاده و رودخانه کشور مطلوب نیست به فکر فرهنگ سازی برای کمک به محیط زیست افتادم.

عضو فدراسیون فعال دوچرخه سواری گفت : به کشورهای آسیایی با شعار صلح و دوستی و حمایت از کودکان ایران سفر و با همکاری محیط زیست به کاشت نهال اقدام کردم.

عزیززاده افزود: با هزینه شخصی به خارج از کشور سفر کردم و برای تامین هزینه‌های سفر نیز منزلم را به فروش رساندم و در مدت 20 سال گذشته موفق به کاشت ۲ هزار و ۲۲ نهال در خارج از کشور به خصوص در سازمان ملل شده ام.

وی اظهار داشت: اکنون سفرم را با حمایت از مدافعان کادر درمان از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز کرده ام و کاشت ۱۴۰۰ اصله نهال به عنوان سفیر سلامت در این سفر هدفگذاری شده است.

سفیر سلامت افزود: در سفر به استان مرکزی در نهادهای مختلف اجرایی از جمله جمعیت هلال احمر و آبفا و مراکز درمانی این استان نیز درخت کاشتم.

سفیر صلح و سلامت 40 هزار نهال کاشت

دوچرخه سوار صلح و دوستی گفت: در راستای معرفی ایران به عنوان حامی صلح و دوستی و همچنین حمایت از محیط زیست جهانی به پنج قاره جهان سفر کرده‌ام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟