نمایش عجیب‌ترین هامرهای سفارشی در ژاپن


نمایش عجیب‌ترین هامرهای سفارشی در ژاپن

فرهنگ آمریکایی با سبک زندگی ژاپنی‌ها همخوانی چندانی ندارد اما وقتی بحث خودروها باشد چشم‌بادامی‌ها سنت‌های خاص خودشان را خواهند داشت. وقتی این دو فرهنگ به یکدیگر برسند شما شاهد هامرهایی خواهید بود که ظاهر عجیب‌وغریبی دارند! در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است ما چندین نمونه خاص از هامرها را در یک نمایشگاه … The post نمایش عجیب‌ترین هامرهای...

فرهنگ آمریکایی با سبک زندگی ژاپنی‌ها همخوانی چندانی ندارد اما وقتی بحث خودروها باشد چشم‌بادامی‌ها سنت‌های خاص خودشان را خواهند داشت. وقتی این دو فرهنگ به یکدیگر برسند شما شاهد هامرهایی خواهید بود که ظاهر عجیب‌وغریبی دارند! در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است ما چندین نمونه خاص از هامرها را در یک نمایشگاه خودروهای سفارشی آمریکایی می‌بینیم. هر خودرو از ویژگی‌های منحصربه‌فردی سود می‌برد اما باید دانست اگر با این هامرها در آمریکا حضور یابید به چشم دیگری شما را برانداز خواهند کرد. تقریباً تمامی هامرهای حاضر در این رویداد خودرویی از رینگ‌های بزرگ، کیت‌های بدنه به شدت دگرگون شده و برخی رنگ‌های جیغ استفاده می‌کنند. اکثر هامرها نیز موزیک‌های تندی پخش می‌کنند اما این امر باعث نمی‌شود صدای پیشرانه‌های ۸ سیلندر را نشنویم.

نمایش عجیب‌ترین هامرهای سفارشی در ژاپن

اگرچه اطلاعات زیادی درباره این رویداد خودرویی منتشر نشده است اما احتمالاً کلوپ هامرهای آمریکایی H2 آن را برگزار می‌کند زیرا روی اکثر خودروهای حاضر در این رویداد برچسب‌های این کلوپ چسبانده شده‌اند. از بین این خودروها می‌توان هامرهای زیادی را انتخاب کرد اما آنچه نظر ما را به خود جلب کرده است هامر H2 با پوشش طلایی خواهد بود. این خودرو از جلوپنجره متفاوت با چراغ‌های LED بنفش استفاده می‌کند. علاوه بر مدل‌های عظیم‌الجثه با کیت‌های متفاوت، برخی هامرهای کم ارتفاع با رنگ‌های دیوانه کننده نیز در این رویداد حضور دارند. این خودروها با رینگ‌های بزرگ و لاستیک‌های دیواره سفید و کابین‌هایی متفاوت همراه شده‌اند. حتی یک کادیلاک صورتی رنگ، فورد کراون ویکتوریا پلیس مرزی و… نیز در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند.

نمایش عجیب‌ترین هامرهای سفارشی در ژاپن

البته که یک رویداد خودرویی مختص محصولات آمریکایی بدون حضور کوروت و موستانگ کامل نخواهد بود اما این بار به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها طبق فرهنگ و رسوم خود رفتار کرده‌اند و خبری از این دو خودروی نمادین نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !