چگونه میتوان یک مبل با توجه به دکوراسیون انتخاب کرد؟


یکی از سخت ترین قسمت های دکوراسیون داخلی، انتخاب مبلمان خانه مناسب است. قبل از انتخاب مبلمان مناسب باید نکاتی را بدانید و با انواع مبلمان آشنا شوید تا بتوانید با توجه به فضای خانه مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی از سخت ترین قسمت های دکوراسیون داخلی، انتخاب مبلمان خانه مناسب است. قبل از انتخاب مبلمان مناسب باید نکاتی را بدانید و با انواع مبلمان آشنا شوید تا بتوانید با توجه به فضای خانه مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای خرید مبلمان مناسب باید به ویژگی هایی که بیش از زیبایی هستند توجه کرد. ما علاوه بر راهنمای انتخاب مبلمان خوب برای منزل به شما کمک می کنیم تا در زمان بسیار کوتاه تری دکوراسیون منزل خود را به پایان برسانید. همانطور که می دانید مبلمان و دکوراسیون منزل بخشی از هویت و سلیقه شما را نشان می دهد.

بهترین مبل برای خانه چیست؟

شما مطمئناً با مدل های مختلف مبل ها گیج شده اید و نمی توانید سبکی را که می خواهید خریداری کنید. در مرحله بعد ، برای انتخاب مبل مناسب ، باید سؤالاتی از قبیل اندازه خانه من بپرسید ، کدام مبل برای آن مناسب است؟ آیا من یک مبل برای مهمانان یا راحتی خود می خواهم؟ پرسیدن؛ با پاسخ به این سؤالات ، تا حدی می توانید مبل مناسب را انتخاب کنید.

اگر خانه شما کوچک است شما باید به دنبال مبلمان راحتی و ال شکل بروید که این نوع سبک‌ها بسیار جمع و جور و مناسب افراد مجرد و راحت طلب هستند. این را باید بدانید که سبک استیل زیاد برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند اما خیلی از افراد با توجه به سلیقه خود این نوع مبل را نیز خریداری می‌کنند. اگر خانه شما بزرگ است؛ انتخاب‌های زیادی روبه رو شما قرار دارد. در نتیجه شما باید با انواع مبل آشنا شوید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

هنگام خرید مبلمان باید به کلیه جزئیات منزل از گچ بری‌ها گرفته تا آینه‌های قدی و وسایل دکوری توجه کنید. طرح و رنگ مبل تأثیر بسزایی در زیباییِ دکوراسیون منزل شما خواهد داشت، به همین دلیل باید به تناسب آن با سایر جزئیات منزل دقت کنید. از انتخاب رنگ‌های شاد و جیغ نترسید، اگر متناسب با سبک خانه‌تان باشد می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. درصورتی‌که منزل شما دارای دکوراسیون مدرن است، بهتر است به سراغ سبک‌های مدرن مبلمان بروید، اما چنانچه سبک خانه‌تان کلاسیک است، مبلمان کلاسیک انتخاب هوشمندانه‌تری خواهد بود.

انواع سبک‌های مبلمان شیک و مناسب

افرادی که خانه بزرگی دارند می‌توانند از بین سبک‌های سلطنتی، اشرافی، چسترفیلدهای خاص و مبلمان کلاسیک سبک موردنظر خود را انتخاب کنند. البته افرادی که خانه کوچکی دارند نیز می‌توانند از این سبک‌ها استفاده کنند. قیمت مبلمان بر اساس کاربرد، سبک و مشخصات برچسب گذاری می‌شود. راهنمای انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل به انواع سبک مبلمان بستگی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

چگونه میتوان یک مبل با توجه به دکوراسیون انتخاب کرد؟

سبک کلاسیک

مبل‌های کلاسیک بسیار شیک و ظریف هستند و نسبت به مبلمان دیگر نیز رسمی‌تر می‌باشند. معمولاً این نوع از مبلمان به رنگ‌های عاجی، قرمز و قهوه‌ای دیده می‌شود. مبل سلطنتی (مبل استیل) با مبل کلاسیک بسیار متفاوت بوده است. مبلمان کلاسیک نمونه‌ای از مبل‌های سلطنتی به شما می‌رود و ساده تر از مبلمان استیل است و به مبلمان نیمه استیل نیز شهرت دارند.

همان‌طور که از نام این سبک پیدا است بیشتر این نوع سبک جنبه رسمی و تشریفاتی دارد و جنس پارچه و متریال به کار رفته در این سبک از سبک‌های دیگر گران‌تر است. اگر علاقه شدید به دکوراسیون کلاسیک و پر زرق و برق دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ حتماً از این نوع سبک استفاده کنید.

سبک مدرن و راحتی

مبلمان مدرن که بسیار شیک هم هستند معمولاً از خطوط منحنی زیادی درست شده‌اند و زاویه‌های نرم‌تری نسبت به سبک‌های دیگر نیز دارند. مبلمان مدرن معمولاً به رنگ‌های سفید، بژ یا مشکی هستند. این مبلمان بیشتر جوان پسند هستند. در طراحی این سبک از مبلمان از نقش‌های بیشتری استفاده می‌شود.

مبلمان راحتی از فوم، کلاف، پارچه و اکسسوری تشکیل شده است و نوع کلاف مورد استفاده، در قیمت نهایی مبلمان راحتی تأثیر می‌گذارد. از دو نوع سبک فوم در مبلمان راحتی استفاده می‌شود که بین فوم سرد و گرم، فوم سرد بهترین انتخاب است که کیفیت خوبی نیز دارد.

در آخر باید متریال مختلفی مثل انواع پلاستیک، فلز و قطعات چرمی را انتخاب کنید که شما می‌توانید انواع مختلفی از مبل راحتی با کیفیت بالا را در مونیکا چوب سفارش دهید. مونیکا چوب با راهنمای انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل به شما کمک می‌کند تا دکوراسیون خانه خود را به بهترین شکل طراحی کنید.

جمع بندی

راهنمای انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل کار هرکسی نیست و در این مقاله به شدت تلاش کردم تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم تا شما بتوانید بهترین مبل را خریداری کنید. در صورتی که یکی از نکات بسیار مهم در خرید مبل انتخاب فروشگاه مناسب است.

شاید از خودتان بپرسید با این وضعیت نامناسب اقتصادی من از کجا مبل خریداری کنم؟ این را نیز در نظر بگیرید که مبل ارزان به معنای مبل خوب نیست و امکان دارد از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد و به زودی خراب شود. فروشگاه مونیکا چوب با تضمین کیفیت مبل مورد نظر شما را در اختیار شما قرار می‌دهد و با خرید از این فروشگاه شما می‌توانید با پرداخت هزینه مناسل، با کیفیت ترین نوع مبل را خریداری کنید.

جهت اطلاعات بیشتر و دیدن انواع مدل‌های دیگر از سایت مونیکا چوب (monicawoodco.com) دیدن فرمایید.

آدرس، شماره‌ها و اطلاعات بیشتر جهت بازدید و خرید حضوری: تهران، اکباتان مجتمع مگامال طبقه F2 -

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس