رصد توییتری نمایندگان؛ اندیشه لیبرالی با خودتحقیری مانع تکثیر حسابی‌ها شده است


رصد توییتری نمایندگان؛ اندیشه لیبرالی با خودتحقیری مانع تکثیر حسابی‌ها شده است

تهران - ایرنا - شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه نظرات خود را درباره حقیقت اجرای جراحی اقتصادی،، ماهواره نور2، نهاده‌های دامی، افزایش فرصت‌های شغلی و شهادت خبرنگار الجزیره بیان کرد

به گزارش ایرنا، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در حساب توییتری خود نوشت: آنچه در میان هیاهوی این روزها قربانی شد، حقیقت اجرای جراحی اقتصادی کشور است که سالها معطل مانده بود. دولتی از جنس مردم با هزینه از آبروی خویش پای اصلاح اقتصاد کشور ایستاد که ان‌شاءالله نتیجه آن حذف بانیان وضع موجود، پاکسازی دست‌های ناپاک و مردمی شدن اقتصاد ایران است.

وی در توییت دیگری عنوان کرد: یکی از مشکلات ما عدم اقناع عمومی و ضعف اطلاع رسانی قبل و هنگام اجرای طرح های کلان است. اینجاست که پروپاگاندا معاندین برای نادیده گرفتن توانمندی های کشور و ایجاد ناامیدی ملی فعال می‌شود. چرا این بوقچی ها برای کمبود و گرانی مواد غذایی در اروپا و آمریکا فراخوان تجمع و اغتشاش نمی‌دهند؟

این نماینده مجلس همچنین در توییت دیگری نوشت: دیروز به همراه سید کریم حسینی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و همکاران دیگر با وزیر ارتباطات در خصوص مطالبات پرسنل و بازنشستگان شریف شرکت مخابرات جلسه داشتیم . قرار شد در دو هفته آینده وزیر و اعضای هیات مدیره در کمیسیون اصل نود جهت حل مشکلات حضور پیدا کنند.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان نیز در توییتر نوشت: دولت سیزدهم را باید انقلابی و صادق الوعده لقب داد. از آزادسازی سواحل تا افشای اسامی بدهکاران بانکی و اینک پنجه در پنجه غول بزرگ غارت گران بیت المال. اطمینان داریم به حساب مافیای صنعت خودرو هم خواهد رسید. مجلس و قوه قضائیه با همه توان همراه و همگام دولت اند.

محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء نیز در توییتی نوشت: همان‌هایی که سابقه سبد کالا با تلفات را در کارنامه دارند امروز مردمی‌سازی یارانه‌ها را تمسخر می‌کنند. دولت مردمی سیزدهم اگر عافیت‌طلب بود به جای اقدامات زیرساختی چند سال اول را به دفع الوقت و شعار و چند سال آخر را به پول پاشی می‌گذراند.

امروز همچنین ‏مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در توییتر عنوان کرد: تصویر جدید ماهواره نور۲ سپاه از فاصله ۵۰۰ کیلومتری زمین‌. خیلی اتفاق مبارکیه.

وی در توییت دیگری نوشت: آمار فوتی های کرونا به سه نفر رسیده. هم خداوند رو شاکریم، هم قدردان دولت محترم هستیم.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان هم توییت کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم افزایش فرصتهای شغلی، تنظیم عادلانه رابطه کار و سرمایه و تأمین امنیت شغلی کارگران، منشور و نقشه راه عملیاتی رونق تولید و تحقق خواسته های کارگران است. باید باورمان را عمیق کنیم که اقتصاد پیشرفته ومستقل بدون حمایت موثر از قشر کارگر شدنی نیست.

بهروز محبی نجم آبادی ‌‏نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد نیز در توییتی عنوان کرد: امروز در منزل مرحوم دکتر حسابی اعتماد به نفس، غیرت ملی، اراده آهنین، هوش سرشار و حیات طیبه و.... از در و دیوار و خاطرات آن ابر مرد مشهود بود. بر هر ایرانی غیرتمند واجب است ببیند و بشنود، اندیشه لیبرالی چگونه با نگاه دلال مآبانه و خودتحقیری مانع تکثیر حسابی‌ها شده است.

همچنین مهرداد ویس‌کرمی ‌‏نماینده مردم خرم آباد و چگنی توییت کرد: سه شنبه ۱۴۰۱٫۲٫۲۰ در جلسه ۳ ساعته مجمع نمایندگان لرستان با «وزیر نیرو» و معاونان، مسایل آب و برق استان، توسط نمایندگان هر حوزه انتخابیه مطرح و پاسخ ها ارائه گردید. از جمله، با توضیحات وزارت نیرو دغدغه های اخیر ما در مورد ساخت سد گاشمار(معشوره) و سد بختیاری برطرف گردید.

رمضانعلی سنگدوینی ‌‏نماینده مردم گرگان و آق قلا هم در توییتر نوشت: پروژه راه آهن گرگان_ بجنورد _ مشهد یکی از پروژه های مهم و ملی است که متاسفانه رها شده است. از آقای قاسمی وزیر محترم راه و شهرسازی انتظار می‌رود، تکمیل هر چه زودتر این پروژه، که مسیر ریلی سه استان مهم کشورنیز است را در دستور کارقرار دهد.

علی حدادی ‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز در توییتی عنوان کرد: امروز در کمیسیون امورداخلی، مصوب شد که مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا نقشه‌ راه گروه صنعتی خود را در راستای ارتقای کیفیت و رضایت مردم عزیز و طرح‌های توسعه کوتاه‌مدت و بلندمدت ظرف مدت ۷۲ ساعت به این کمیسیون ارائه نمایند.

مالک شریعتی نماینده مردم تهران هم در واکنش به شهادت خبرنگار الجزیره توسط سربازان رژیم صهیونیستی، با انتشار عکسی از مراسم تشییع این خبرنگار نوشت: شهادت شیرین است.

رصد توییتری نمایندگان؛ اندیشه لیبرالی با خودتحقیری مانع تکثیر حسابی‌ها شده است

غلامرضا شریعتی نماینده شهر بهشهر، نکا و گلوگاه نیز در توییتر با هشتگ های شیرین ابوعاقله و فلسطین عنوان کرد: خون تو، خون شاهد عینی جنایت جنگی است. خون تو ، افشاکننده جنایتکاران است. رسانه های جهان خون شیرین ابو عاقل را کمرنگ می‌کنند اما این خون «صرفا یک خبرنگار» نبود. این خون «شاهد عینی» تروریسم اسرائیل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل