لنت های قاچاق به مقصد نرسید


لنت های قاچاق به مقصد نرسید

رکنا: سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف 200 عدد لنت خارجی و قاچاق خودروهای سنگین به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: عملیات کلانتری آزادی حین گشت زنی در محله اکباتان به یک دستگاه خودرو وانت پیکان که در قسمت باری خودرو اشیائی را بارگیری و با پوششی پنهان کرده بود مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به خودرو مورد نظر مراجعه و متهم با روئیت ماموران با سرعت از محل متواری می شود افزود: ماموران با ایجاد طرح مهار و در یک تعقیب و گریز کوتاه خودرو متوقف و راننده خودرو دستگیر شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه در بررسی اولیه از داخل خودرو تعداد 200 عدد لنت خارجی و بدون مجوز قانونی خودروهای سنگین کشف شد تصریح کرد: متهم 66 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل کالای قاچاق به منظور توزیع و تحویل در غرب تهران معترف و کارشناسان ارزش اموال کشف شده 2 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه خرید و فروش کالای قاچاق تهدید بزرگی برای امنیت اقتصادی کشور می باشد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا