کشف قرص و شربت احتکار شده/ متهم دستگیر شد


کشف قرص و شربت احتکار شده/ متهم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 124 هزار قرص و شربت احتکار شده در این شهرستان به ارزش 10 میلیارد ریال خبرداد. سرهنگ دوستعلی جلیلیان، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری قلعه...

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 124 هزار قرص و شربت احتکار شده در این شهرستان به ارزش 10 میلیارد ریال خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری قلعه نو در رصد اطلاعاتی از احتکار دارو در محدوده میدان معلم شهر ری مطلع شده و نتیجه بررسی های اولیه را به مرجع قضائی اعلام کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اصناف از این محل بازدید کرده و 124 هزار قرص و شربت که بر خلاف ضوابط قانونی و بهداشتی دپو شده بود را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کردند گفت: در بین داروهای کشف شده تعدادی داروی کمیاب نیز به چشم می خورد که با دستور قضائی در اختیار مرجع خواهان قرار گرفت.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در این عملیات یک نفر با 2 دستگاه خودرو که برای ارتکاب اعمال مجرمانه از آنها استفاده می کرد توقیف شد و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر