غرق شدن سه کودک در خروجی اسکله بندر سیراف


غرق شدن سه کودک در خروجی اسکله بندر سیراف

فرمانده انتظامی کنگان: با حضور ماموران پلیس در محل درمانگاه، مشخص شد سه کودک (دو نفر9ساله و یک نفرهفت ساله) در خروجی اسکله بندر سیراف در حال شنا و بازی کردن بودند که به دلیل شرایط بد جوی غرق شدند.

فرمانده انتظامی کنگان (بوشهر) از غرق شدن سه کودک در خروجی اسکله بندر سیراف این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ رهام رضایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از ظهر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نیاز پلیسی به آدرس درمانگاه شهر سیراف، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کنگان افزود: با حضور ماموران پلیس در محل درمانگاه، مشخص شد سه کودک (دو نفر۹ساله و یک نفرهفت ساله) در خروجی اسکله بندر سیراف در حال شنا و بازی کردن بودند که به دلیل شرایط بد جوی غرق شدند.

وی در ادامه بیان داشت: دو نفر از کودکان که توسط افراد بومی که با حال وخیم پیدا شده بودند به درمانگاه شهر سیراف منتقل که متاسفانه عملیات احیا موثر واقع نگردیده و هر دو نفر جان خود را از دست می‌دهند.

رضایی اعلام نمود: به دلیل شرایط نامساعد جوی کودک هفت ساله تا این لحظه پیدا نگردیده و تلاش و جستجو قایق‌های صیادی و نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش خاطرنشان کرد: شنا در منطقه ممنوعه و شرایط نامساعد جوی و به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022