رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور در خرم‌آباد آغاز شد


رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور در خرم‌آباد آغاز شد

خرم‌آباد - ایرنا - رقابت‌های دو و میدانی بزرگسالان قهرمانی کشور اعزامی به مسابقات گوانجو چین روز پنجشنبه 22 اردیبهشت در بخش آقایان به میزبانی خرم‌آباد آغاز شد.

رییس هیات دو ومیدانی لرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی های آسیایی گوانجو چین با شرکت ۲۵۰ ورزشکار و حضور دو و میدانی کاران مطرح کشور از جمله، احسان حدادی، مهدی پیرجهان و حسن تفتیان، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تختی و در بخش پرتاب ها نیز در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد واقع در گلدشت شرقی برگزار می شود.

سیاووش سپهوند گفت: ورزشکاران در ماده های چهار در ۱۰۰متر امدادی، چهار در ۴۰۰ متر امدادی، ۱۱۰متر با مانع ۱۰گانه، ۲۰متر کیلومتر پیاده روی، ۱۰۰متر ۱۰گانه، پرش طول ۱۰گانه، ۱۰۰متر، پرش با نیزه، پرش طول، ۱۰۰متر با مانع، پرتاب وزنه ۱۰گانه، ۴۰۰متر، پرتاب چکش، پرش ارتفاع ۱۰گانه، ۴۰۰متر ۱۰گانه، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، یکهزار و ۵۰۰متر، پنج هزار متر، پرتاب دیسک ۱۰گانه، پرش سه گام، ۲۰۰متر، پرش با نیزه ۱۰گانه، ۸۰۰ متر، ۴۰۰متر با مانع، پرتاب نیزه ۱۰گانه، پرتاب وزنه، سه هزار متر بامانع، یکهزار ۵۰۰متر ۱۰گانه و ۱۰ هزار متر با هم رقابت خواهند کرد.

وی افزود: این مسابقات در رنکینگ( درجه بندی) فدراسیون جهانی بسیار با اهمیت است و رتبه ۱۰۰ را دارد که نفرات برتر آن، تا قبل از آغاز بازی های آسیایی به رقابت های بین المللی نیز اعزام می شوند.

وی ادامه داد: ۱۶ ورزشکار لرستانی نیز در قالب ۲تیم در این رقابت ها شرکت می کنند و با توجه به جوان گرایی در تیم، مدعی قهرمانی این رقابت ها محسوب می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند