انتقاد کارشناسان از مدیریت نامناسب رئیس هیات سوارکاری استان تهران


انتقاد کارشناسان از مدیریت نامناسب رئیس هیات سوارکاری استان تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان تهران روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه در حالی برگزار می ‌شود که برخی از کارشناسان نسبت به حضور علی کریمی فیروزجایی رئیس این هیئت در انتخابات انتقاداتی را...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان تهران روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه در حالی برگزار می ‌شود که برخی از کارشناسان نسبت به حضور علی کریمی فیروزجایی رئیس این هیئت در انتخابات انتقاداتی را مطرح کرده‌اند.

این کارشناسان از عملکرد هیات سواری کاری استان تهران طی 8 ساله انتقاد کرده و معتقدند نارضایتی هایی را به همراه داشته داشته است.

فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی علاوه بر ریاست فراکسیون امور عشایری، در هیات رئیسه سازمان لیگ کشتی و هیات رئیسه فدراسیون سوارکاری عضویت دارد. وی همچنین ریاست هیات سوارکاری استان تهران، ریاست دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه پیام نور، ریاست مرکز پشتیبانی علمی بسیج اساتید را برعهد دارد و عضو هیات امنای دانشگاه پیام نور، عضو نیمه وقت هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال و دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور را نیز دارد.

برخی از کارشناسان معتقدند که مسئولیت‌های متعدد کریمی فیروزجایی مانع از عملکرد موفق وی طی دوره 8 سال گذشته بر مسند ریاست هیات سوارکاری تهران شده است و حالا قصد دارد یک دوره چهار ساله دیگر را نیز تجربه کند. این گروه از کارشناسان نسبت به عدم شفافیت در مسائل مالی، اتخاذ تصمیمات قابل تامل در حوزه فنی و عدم حضور موثر وی در هیات سوارکاری استان تهران گلایه مند هستند.

گفتنی است که تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری در دستور کار مجلس قرار گرفته و در نهایت باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج