قتل وحشتناک به دست پسر عصبانی


قتل وحشتناک به دست پسر عصبانی

قاتل مسلحی که با شلیک سلاح کلاش مردی را به قتل رسانده بود، بعد از چهار ماه دستگیر شد

قتل مرد 40 ساله با کلاش

سردار احمد طاهری گفت: در دی ماه سال قبل و در پی وقوع یک فقره تیر اندازی منجر به قتل ، در بخش جالق بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه و طی تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، جوانی ۲۲ ساله به دلیل اختلافات مالی با اسلحه کلاش اقدام تیراندازی به ۲ نفر از هم محلیان خود کرده که طی آن یکی از آن ها که مردی ۴۰ ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرده و فردی دیگر نیز مجروح شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان مأمور رسیدگی به این موضوع شدند و در تحقیقات خود دریافتند که قاتل بلافاصله پس از ارتکاب به این جنایت از شهرستان به مکانی نامعلوم گریخته است.

سردار طاهری بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی که به طور جد درصدد دستگیری این قاتل فراری بودند چند روز قبل از حضور و تردد مجدد او در سطح شهرستان سراوان با خبر و شناسایی مخفیگاهش را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه گفت: سرانجام مأموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی، مخفیگاه این قاتل فراری را در یکی از روستاهای سراوان شناسایی و روز گذشته او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۴ ماه فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش و تیر جنگی در بازرسی از مخفیگاه این قاتل فراری خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و اقرار به جنایت ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net


برچسب ها: قتل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو