رزومه مربیان لیگ برتری از اسکوچیچ بالاتر است/ استقلال حتما در اهواز برنده است


رزومه مربیان لیگ برتری از اسکوچیچ بالاتر است/ استقلال  حتما در اهواز برنده است

رکنا ورزشی: بازیکن سابق تیم ملی و استقلال از شرایط این تیم قبل از بازی با فولاد خوزستان گقت.

به گزارش رکنا، تیم فوتبال استقلال روز شنبه و در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز مقابل فولاد خوزستان بازی بسیار مهمی را در پیش رو دارد.

شاگردان جواد نکونام و قرمزهای اهوازی به خوبی می دانند پیروزی در این دیدار می تواند آنها را کسب سهمیه نزدیک کرده و روند خوب خود در لیگ قهرمانان آسیا را با روحیه ای مضاعف ادامه دهند.

از طرفی آبی پوشان استقلال هم برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول محکوم به کسب امتیاز در این بازی بوده وشاید برد مقابل فولاد خوزستان آنها را بیش از پیش به سمت قهرمانی رهنمون سازد.

در همین خصوص سیروس دین محمدی پیشکسوت تیم استقلال و ملی پوش سابق در گفت و گو با رکنا گفت: شرایط این روزهای استقلال بسیار خوب است و بعد از پیروزی برشهر خودرو شرایط روحی هم بهتر شده واستقلال می تواند در اهواز به پیروزی دست پیدا کند.

استقلال باید از بازیهای باقیمانده حداقل مساوی را کسب کند و نبازد تا این روند را حفظ نماید. فاصله 6 امتیازی با پرسپولیس یک حاشیه امنیت خوبی است و استقلالیها حق اشتباه در این مقطع را ندارند.

دین محمدی در خصوص شایعه تبانی مربیان رنگی فصل های گذشته مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس گفت : من اصلا به این موضوع اعتقادی ندارم و با وجود این همه دوربین در زمین و خارح از زمین بعید است بتوان همچین کاری انجام داد و دیگر فوتبال مثل قدیم نیست که تبانی رنگ داشته باشد. شاید در لیگهای دسته پایین تر این اتفاق بیفتد اما درلیگ برتر اصلا چنین چیری را نمی توان تصور کرد.

دین محمدی در خصوص عدم حمایت برخی از پیشکسوتان آبی از تیم استقلال گفت : کم کردن فاصله بین کادر فنی و پیشکسوتان را مدیر باشگاه باید انجام دهد که متاسفانه منفعل عمل می شود و سوال من این است چرا در جشن هایی که برگزار می شود از پیشکسوتان کنار کادر فنی دعوت نمی شود. ؟ چرا این فاصله همیشه وجود دارد.

همین موضع موجب اختلاف شده و قدیم شما یادتان هست با وجود اشخاصی چون حجازی و پورحیدری کمتر شاهد این چنین مسائلی بودیم.

وی درباره وضعیت تیم ملی و بازی دوستانه گفت: من که هیچ برنامه ای از فدراسیون ندیده ام و درحالی که مثلا ژاپن با برزیل بازی دوستانه برگزار می کند ما هنوز دنبال مالدیو هستم و این برای تیم ملی سم است.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره تقویت کادر فنی تیم ملی و اظهارات اخیر حمید استیلی مدیر تیم ملی در این خصوص اظهار داشت: این اتفاق در نگاه کلی خوب است اما من بعدی می توانم مربیان لیگ برتری کنار اسکوچیچ قرار بگیرند چون سطح خود با از او بالاتر می دانند(همراه خنده).

در تیم ملی اکنون کریم باقری از تجربه بهتری نسبت به وحید هاشمیان برخوردار است و حضور دیگر مربیان وطنی با روزمه برای اسکوچیچ مفید است.

اننهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی