تولید 6 قسمت از مجموعه مستند «‌در حریم خوبان» در کانون «دوستان آسمانی»


تولید 6 قسمت از مجموعه مستند «‌در حریم خوبان» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از تولید 6 قسمت از مجموعه مستند «در حریم خوبان» به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مجموعه مستند «در حریم خوبان» جدیدترین اثر تولیدی گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم است که به بازدید بچه های مسجد از اردوی راهیان نور اختصاص دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم این مستند به بازدید بچه های مسجد از مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز امسال اختصاص دارد، افزود: این مستند که در قالب مجموعه های مختلف تهیه شده، هر کدام از قسمت های آن به یک منطقه عملیاتی دوران دفاع مقدس پرداخته شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۶ قسمت از این مجموعه مستند تولید شده است، بیان کرد: در مستند «در حریم خوبان» خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس مشقات و دشواری های آن دوران درخشان و همچنین رشادت های رزمندگان و شهدا روایت شده است.

گواهیان با اشاره به اینکه مجموعه مستند «در حریم خوبان» به صورت فیلم های کوتاه چند دقیقه ای تهیه و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، عنوان کرد: کار تصویربرداری، تدوین و کارگردانی مستند «در حریم خوبان» توسط «اسماعیل اکسیری فرد» و «رضا رحمانی جهرمی» انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه قسمت های دیگر این مجموعه مستند پس از تدوین و تنظیم آماده سازی می شود، عنوان کرد: این مستند در قسمت های مختلف در فضای مجازی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

به گزارش شبستان، بچه های مسجد در این اردو از مناطق عملیاتی همچون «علقمه»، «فکه»، «فتح المبین» و «دهلاویه» و دیگر مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی