ادعای کادنا سر؛/ یک نام عجیب در فهرست فروش بارسلونا


ادعای کادنا سر؛/ یک نام عجیب در فهرست فروش بارسلونا

بارسلونا در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب برای مارک آندره تراشتگن، با جدایی او موافقت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که لالیگا گزارش مالی سالانه خود را اعلام کرد و بر این اساس مشخص شد که هر باشگاه چه بودجه‌ای برای نقل و انتقالات خواهد داشت و چه اندازه نیز ضرر داده است. برای اولین بار از فصل 12-2011 لالیگا ضرر مالی داد که 56 درصدش مربوط به باشگاه بارسلونا بود. باشگاه کاتالان در دوره مدیریت جوزپ بارتومئو و به‌دلیل پاندمی کرونا بیشترین آسیب مالی را در میان باشگاه‌های اسپانیایی دید و مدیریت غلط اقتصادی باشگاه در نهایت سبب استعفای جمعی مدیران و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

ادعای کادنا سر؛/ یک نام عجیب در فهرست فروش بارسلونا

خوان لاپورتا به ریاست بارسا بازگشت ولی او هم نتوانسته معجزه کند و بارسا برای دومین سال متوالی قدرت رقابت با باشگاه‌های بزرگ برای خرید بازیکن را ندارد مگر اینکه چند مهره بزرگ و مهم خود را به فروش برساند.

ادعای کادنا سر؛/ یک نام عجیب در فهرست فروش بارسلونا

طبق ادعای کادنا سر، اولین بازیکنی که با پایان فصل از بارسا جدا می‌شود، فرانکی دی یونگ هلندی است که پس از سه فصل بازی برای بارسا نتوانست ارزش‌هایش را ثابت کند ولی منچستریونایتد حاضر است برای او 70 تا 80 میلیون یورو هزینه کند. جدایی دی یونگ از یکی دو روز پیش مطرح شده ولی این منبع معتبر فاش کرد که مارک آندره تراشتگن، گلر آلمانی، دومین بازیکن بزرگی است که بارسا قصد دارد با فروش او به مبلغ قابل توجهی دست یابد. از دست دادن تراشتگن قطعا ضربه بزرگی خواهد بود ولی بارسا اعتقاد دارد که پیدا کردن دروازه‌بانی باکیفیت و خوب به جای تراشتگن، چندان هزینه بر نخواهد بود. در واقع جدایی دی یونگ تا حد زیادی قطعی است ولی برای تراشتگن منتظر رسیدن پیشنهادی خوب هستند. گلر آلمانی از سال 2014 برای بارسا بازی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس