مربی لوانته:/ ما باشگاهی متشخصیم و برای رئال تونل افتخار می‌زنیم


مربی لوانته:/ ما باشگاهی متشخصیم و برای رئال تونل افتخار می‌زنیم

سرمربی لوانته در نشست خبری خود تایید کرد که امشب برای رئال مادرید در برنابئو تونل افتخار خواهند زد.

به گزارش "ورزش سه"، لوانته در قعر جدول لالیگا قرار دارد. این تیم پس از 35 بازی تنها 29 امتیاز جمع کرده و در چنین شرایطی امشب باید برابر رئال قرار بگیرد. پیروزی هفته قبل برابر سوسیداد، بارقه‌های امید را زنده کرد ولی اگر امشب هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی کسب کنند، سقوطشان حتمی خواهد شد.

مربی لوانته:/ ما باشگاهی متشخصیم و برای رئال تونل افتخار می‌زنیم

السیو لیشی، سرمربی ایتالیایی لوانته در نشست خبری این بازی گفت:« بازی با رئال یک بازی ذهنی است. همان‌طور که برابر سوسیداد آماده شده بودیم، برای بازی مقابل رئال مادرید هم خودمان را مهیا کرده‌ایم. بازیکنان می‌دانند که اگر پیروز نشویم، سقوطمان مسجل می‌شود، پس انتظار یک بازی متفاوت را دارم. رویارویی با کارلو آنچلوتی برایم افتخاری غیر قابل وصف است و حتما قبل از بازی به سمت او خواهم رفت. او یک مربی تاریخ ساز است و خوشحالم که او را ملاقات خواهم کرد.»

تونل افتخار برای رئال:« ما روش بارسا را در پیش خواهیم گرفت و مشکلی با تونل افتخار نداریم. لوانته یک باشگاه متشخص است و در برنابئو برای رئال، تونل افتخار خواهیم زد.»
لازم به ذکر است که یک‌شنبه شب اتلتیکو در ورزشگاه خود حاضر نشد برای رئال تونل افتخار بزند. بارسلونا اما سال 2008 این کار را انجام داده بود و ابتدای هفته برای رئال بتیس که قهرمان کوپا دل ری شده بود نیز تونل افتخار زد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا