کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در جوانرود برگزار می‌شود


کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در جوانرود برگزار می‌شود

کرمانشاه- ایرنا-رییس دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود گفت: برای نخستین بار کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در منطقه اورامانات به میزبانی شهرستان جوانرود همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

دکتر «مصطفی جوانرودی» روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد که در فرمانداری جوانرود برگزار شد، افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در روزهای ۲۸، ۲۹ و۳۰ اردیبهشت (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) با حضور۶۶۳ داوطلب خواهر و برادر در محل دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود برگزار می شود.

وی لزوم حضور ماموران پلیس راهورراس ساعت ۷ صبح قبل از شروع امتحان باتوجه به شرایط کوچه دانشجو جهت کنترل را ضروری دانست و اظهار داشت: همراهی و حضور به موقع سایر دستگاه‌های خدمات رسان خالی از لطف نیست.

رییس دانشگاه پیام نور جوانرود بر ضرورت استفاده از ماسک تاکید کرد و یادآور شد: در راستای اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامتی خود و سایر داوطلبین حتما همراه داشتن ماسک ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جوانرود نیز گفت: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری همه ادارات و دستگاه های اجرایی با سعی و تلاش خود باید زمینه را برای هرچه بهتر این آزمون سراسری فراهم کنند.

«مصطفی رجبی» با تاکید بر ضرورت برقراری نظم، آرامش و امنیت برای برگزاری کنکور سراسریافزود: باید تمام امکانات رفاهی ممکن برای آسایش و آرامش شرکت کنندگان فراهم گردد تا این آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا