فروشنده مواد مخدر با پابند الکترونیکی زندان در ورامین دستگیر شد


فروشنده مواد مخدر با پابند الکترونیکی زندان  در ورامین دستگیر شد

ورامین- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: فردی که با وجود همراه داشتن پابند الکترونیکی زندان اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد، در یکی از مناطق ورامین دستگیر شد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ " جعفر شمس بیرانوند" با اعلام این خبر اظهار داشت: عوامل پایگاه اطلاعاتی پلیس ورامین در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت متهم سابقه دار فروشنده مواد مخدر در سطح شهرستان ، متهم را به منظور دستگیری تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که متهم با وجود آزادی مشروط از زندان با پابند الکترونیکی، اقدام به توزیع مواد افیونی می کند که با اقدامات اطلاعاتی پلیس متهم در حین فروش مواد مخدر شناسایی و برای دستگیری وی اقدام شد.

بیرانوند تصریح کرد: ماموران پایگاه اطلاعاتی در مواجهه با متهم ، با مقاومت و حمله وی با استفاده از چاقو به سمت ماموران مواجه شدند که در نهایت پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک ۴ تیر هوایی و چندین بار هشدار به متهم، به ناچار پای وی را هدف قرار داده و متهم را زمین‌گیر کردند.

رئیس پلیس ورامین ادامه داد: از این متهم مقادیر مختلفی از انواع مواد مخدر با بسته‌بندی‌های متفاوت به همراه یک ترازوی دیجیتال و یک قبضه چاقو کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم به مراکز درمانی و سپس به مراجع قضائی معرفی شد افزود: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد کرده و اجازه هیچگونه فعالیت مجرمانه و عرض اندام به مجرمین را نمی دهد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا