ناشر افغانستانی: نمایشگاه کتاب تهران بهترین مکان برای فرهنگ‌سازی است


ناشر افغانستانی: نمایشگاه کتاب تهران بهترین مکان برای فرهنگ‌سازی است

مسئول غرفه افغانستان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، این رویداد را بهترین مکان برای فرهنگ سازی و تبادل مستقیم افکار دانست و گفت: هر فرد با خواندن کتاب تامل و سپس نتیجه گیری می‌کند و بدین صورت فضای مثبت برای همدلی و فرهنگ سازی فراهم می‌شود.

ناشر افغانستانی: نمایشگاه کتاب تهران بهترین مکان برای فرهنگ‌سازی است

سیدموسی حسینی در حاشیه سی وسومین نمایشگاه بین المللی تهران به خبرنگار ایران اکونومیست گفت: کتاب تاثیر درازمدت دارد و تبادل آن موجب تقویت روابط فرهنگی و ایجاد فضای همفکری میان جوامع می شود.

مدیر عامل موسسه فرهنگی وانتشارات صبح امید افغانستان ضمن تقدیر از تداوم کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان تاکید کرد مردم افغانستان در شرایط کنونی نیاز به همدلی بیشتر مردم ایران در چارچوب همکاری فرهنگی مشترک برای نزدیک شدن دیدگاه ها دارند.

حسینی تاکید کرد: نمایشگاه کتاب تهران با ایجاد فضای مثبت مانع از جوسازی های بیگانگان برای ایجاد شکاف میان دو ملت فهیم ایران وافغانستان می شود وبا فراهم کردن زمینه حضور ناشران افغانستانی موجب تبادل فرهنگی بیشتر میان جوامع می شود.

مقام فرهنگی افغانستان با ابراز تشکر از مقامات جمهوری اسلامی ایران که تاکنون پذیرای شمار زیادی از مهاجران افغانی در مدت اخیر بوده اند تاکید کرد ما از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست وبرادر خود انتظار داریم کمک های خود به ملت افغانستان را ادامه داده اجازه ندهند دشمنان اقدام به اختلاف افکنی میان دوکشور کنند.

سی‌ و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ اردیبهشت با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور لبنان، متولیان و دست اندرکاران فرهنگی کشور و ناشران ۳۰ کشور در مصلای امام خمینی (ره) طی آیینی گشایش یافت. این نمایشگاه از چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا