فصل 13 ایپکس لجندز ؛ هرآنچه باید بدانید


فصل 13 ایپکس لجندز ؛ هرآنچه باید بدانید

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) فصل 13 ایپکس لجندز – Apex Legends از مدتی قبل آغاز شد و در ادامه می‌توانید از جزئیات و ویژگی‌های جدیدی که در این فصل به ایپکس لجندز اضافه شده، آگاهی پیدا کنید. شاید برای برخی افراد سیزده عدد نحسی باشد، اما فصل 13 ایپکس لجندز تا الآن با استقبال خوبی همراه بوده است. عنوان... نوشته فصل 13 ایپکس لجندز ؛ هرآنچه باید...

فصل 13 ایپکس لجندز – Apex Legends از مدتی قبل آغاز شد و در ادامه می‌توانید از جزئیات و ویژگی‌های جدیدی که در این فصل به ایپکس لجندز اضافه شده، آگاهی پیدا کنید.

شاید برای برخی افراد سیزده عدد نحسی باشد، اما فصل 13 ایپکس لجندز تا الآن با استقبال خوبی همراه بوده است. عنوان این فصل ناجیان – Saviors بوده که در تاریخ 10 مه به طور رسمی عرضه شد. این فصل بازی با مجموعه‌ای از محتوای جدید همراه است؛ مانند شخصیت جدید و در دسترس به نام نیکوسل – Newcastle، رویدادهایی که در دوره زمانی محدود برگذار می‌شوند، اسکین‌ها و تزئینات جدید، یک سری تغییرات در تعادل بازی و همچنین تغییرات در مپ Storm Point که با معرفی موقعیت IMC Armories همراه است.

در این مطلب هرآنچه که باید راجع به فصل 13 ایپکس لجندز بدانید، از زمان و تاریخ انتشار آن گرفته تا هر محتوایی که جدید است، را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. تا انتها با گجت نیوز همراه باشید.

فصل 13 ایپکس لجندز چه زمانی آغاز شد؟

فصل‌های Apex Legends هر کدام به مدت سه ماه اجرا می‌شوند تا در مجموع چهار فصل در سال وجود داشته باشد و فصل 13 ایپکس لجندز نیز در تاریخ 10 مه 2022 (20 اردیبهشت 1401) در ساعت 10 صبح به وقت محلی در تمامی پلتفرم‌ها آغاز شد.

تغییرات فصل 13 ایپکس لجندز

فصل 13 ایپکس لجندز یک شخصیت جدید به فهرست شخصیت‌های همیشه در حال گسترش خود اضافه کرده و از دیگر تغییراتی که در این فصل شاهد آن بودیم می‌توان به آپدیت‌شدن سیستم رتبه‌بندی بازی و انجام یک سری تغییرات بر نقشه جدید Storm Point اشاره کرد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد تغییرات این فصل خواهیم داد.

شخصیت نیوکسل

فصل 13 ایپکس لجندز ؛ هرآنچه باید بدانیدفصل 13 ایپکس لجندز ؛ هرآنچه باید بدانید

جدیدترین شخصیت Apex Legends، نیوکسل که با لقب قهرمان دره هریس نیز شناخته می‌شود، برادر لجند محبوب بنگلور است، که عمق جدیدی به داستان موجود می‌افزاید و مطمئناً این دو برادر را برای رویارویی‌های ناخوشایند آماده می‌کند، زیرا آنها با یکدیگر در بازی‌های Apex مبارزه می‌کنند.

شخصیت نیکوسل دارای توانایی‌های دفاعی بوده که حراست بیشتری را به ارمغان می‌آورد و این امکان را دارد تا از هم تیمی‌ها و موقعیت‌ها دفاع کند. به لطف توانایی Passive وی قادر خواهد بود تا هم تیمی‌های ناک‌دوان‌شده را در حالی که آنها را نجات می‌دهد به پشت یک سپر بکشد، در همین حین توانایی Tactical او باعث استقرار یک حصار متحرک می‌شود. نیکوسل قادر است این حصار را به میل خودش برای اعطای پوشش بابت جابجایی یا محافظت از تیم خود در صورت گرفتار شدن در فضای باز حرکت دهد. در نهایت توانایی Ultimate این شخصیت وی را قادر می‌سازد که یک سپر بزرگ با شکاف‌هایی ایجاد کند تا هم تیمی‌ها در هنگامی که تحت محافظت هستند از طریق این شکاف‌ها اقدام به تیراندازی کنند.

به‌روزرسانی رتبه‌بندی

فصل 13 ایپکس لجندز همچنین با به‌روزرسانی در حالت رتبه‌بندی همراه بود که استودیو Respawn از آن با عنوان Ranked Reloaded یاد می‌کند. در شرح تغییراتی که برای این به‌روزرسانی اعمال شد اشاره دارند که:«با هم در یک سیستم رتبه‌بندی تغییریافته که به کار تیمی و اسکیل پاداش می‌دهد، رتبه‌های خود را بالا و پایین ببرید».

طرفداران بازی بر این گمان هستند که این پیام بدان معناست که شکست خوردن زین پس عواقب سنگین‌تری خواهد داشت و شکست مکرر منجر به تنزل رتبه به رتبه‌های پایین‌تر می‌شود.

تغییرات مپ Storm Point

در فصل 13 ایپکس لجندز، جدیدترین مپ بازی یعنی Storm Point نیز دستخوش تغییراتی شده است. یک هیولای دریایی غول‌پیکر در ساحل غربی مپ کشته شده و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا در اطراف و حتی داخل آن در حالی که به دنبال لوت هستند، کاوش‌هایی را نیز انجام دهند. این منطقه به عنوان Dound Beast شناخته می‌شود و به عنوان منطقه لوت سطح بالا تعیین شده است و که یک موقعیت محبوب برای فرود در بین بازیکنان خواهد بود.

اسلحه‌خانه‌های آی ام سی – IMC Armories نیز در مپ ظاهر شده‌اند که توسط واحدهای Spectre محافظت می شوند. اگر شما و تیمتان بتوانید اسپکترها را شکست دهید، فرصتی برای ارتقای تجهیزات خود خواهید داشت. از آنجایی که لوت‌های مربوط به این رویدادها به لود-اوت شما بستگی، حتماً هربار چیز مفیدی کسب خواهید کرد.

در بتل پس فصل 13 ایپکس لجندز چه چیزی وجود دارد؟

فصل 13 ایپکس لجندز ؛ هرآنچه باید بدانیدفصل 13 ایپکس لجندز ؛ هرآنچه باید بدانید

در بتل پس فصل 13 ایپکس لجندز مجموعه‌ای از اسکین‌ها را خواهیم داشت علاوه بر آن بنرها، صداها، هولو اسپری، پک‌های موسیقی و اسکرین لودینگ نیز موجود خواهد بود و انتظار می‌رود طبق معمول با پرداخت 950 ایپکس کوین بتوانید بتل پس فصل سیزدهم را خریداری کنید.

در بخش پولی بتل پس این فصل، مجموعه‌های نادری از تجهیزات برای فیوز، بلادهاند، پث فایندر، مگی دیوانه و نیوکسل وجود دارد. بقیه جزئیات را می‌توانید در سایت بتل پس ایپکس مشاهده کنید.

این فصل چه زمانی به پایان می‌رسد؟

در حال حاضر زمان پایان مشخص و رسمی برای فصل 13 ایپکس لجندز وجود ندارد، اما با توجه به طول شش فصل گذشته می‌توان حدس قوی زد که این پصل چه زمانی به پایان می‌رسد.

مدت زمان هر یک از شش فصل گذشته 90، 91 یا 98 روز بوده است. در واقع، شش فصل از بازی در مجموع دقیقاً 91 روز بوده‌اند و سه فصل نیز 98 روز طول کشیدند. با توجه به اینکه فصل‌های Apex مدت زمان نسبتاً ثابتی دارند، احتمال زیادی وجود دارد که پایان فصل سیزدم در اواسط ماه آگوست باشد. تاریخ دقیق اتمام فصل سیزدهم را می‌توان تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) یا 16 آگوست (25 مرداد) تخمین زد؛ به این دلیل که پچ‌های ایپکس معمولاً در روزهای سه‌شنبه ارائه می‌شوند و این دو تاریخ دو سه‌شنبه‌ای هستند که فصل 13 را بین 90 تا 100 روز به پایان می‌رسانند.

آیا فصل 13 ایپکس لجندز را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی