مردم و مسئولان جوانرود در ایام کرونا جلوه های ایثار و همدلی به نمایش گذاشتند


مردم و مسئولان جوانرود در ایام کرونا جلوه های ایثار و همدلی به نمایش گذاشتند

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود با قدردانی از همراهی مردم و تلاش مسوولان از زمان شیوع کرونا و در راستای مدیریت این بیماری، گفت: مردم و مسئولان این شهرستان در ایام کرونا جلوه های ایثار و همدلی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رستگار یوسفی عصر پنجشنبه در دیدار با مسئولان و کادر بهداشت و درمان شهرستان جوانرود با یادآوری روزهای تلخ و شیرین کرونا افزود: مردم و مسئولان ، اصحاب رسانه در راس همه امام جمعه فاضل و بزرگوار، روحانیون ، اعضای شورای تامین و اداری ، اصناف و بازاریان و همه اقشار مختلف مردم با حضور مجاهدانه خود در ابعاد مختلف اعم از ارشاد و راهنمایی ، تعطیلی نماز جمعه و جماعت ، کمک های مومنانه و مواسات ، تعطیلی بازار و غیره به یاری بهداشت و درمان آمدند و حماسه عظیم همدلی و ایثار خلق کردند.

وی با بیان اینکه کادر درمان در سخت‌ترین شرایط ممکن در میدان خدمت رسانی به مردم حضور داشته‌اند اظهار داشت: در ایامی که جهان، کشور و شهرستان با ویروس کرونا درگیر شده و این ویروس همه ابعاد زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده بود، پزشکان ، پرستاران و زحمت کشان حوزه سلامت در سنگر مدافعان سلامت، مجاهدانه خدمت کرده و جلوه ای دیگر از رشادت و ایثار را به نمایش گذاشتند.

یوسفی همچنین با تقدیر از اطلاع رسانی اصحاب رسانه یادآور شد: با وجود ناملایمت هایی که نسبت به مدافعان سلامت انجام می شد اصحاب رسانه جزو گروه هایی هستند که در زمان شیوع ویروس کرونا، کار بزرگی را انجام دادند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز با تشکر از مساعدت های فرماندار و مسئولان گفت: تعامل مجموعه فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان این شهرستان با شبکه بهداشت و درمان در کنترل کرونا بسیار موثر بوده است.

دکتر مولودحسینی افزود: مردم و مسئولان شهرستان برای از عبور از پیک کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی اظهار داشت: به غیر از اوایل کرونا با مسولیتی که فرماندار برعهده گرفتند بازاریان و مدارس این شهرستان تعطیل نشد.

در ادامه از فرماندار ، معاونین فرماندار و بخشداران شهرستان جوانرود تجلیل شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری