هشدار فرماندار دماوند به سودجویان و محتکران اقلام اساسی مردم


هشدار فرماندار دماوند به سودجویان و محتکران اقلام اساسی مردم

دماوند _ ایرنا_ فرماندار شهرستان دماوند ضمن هشدار جدی به سود جویان و محتکرین اقلام اساسی مردم، بر تشدید نظارت بازار شهرستان دماوند در دو شیفت کاری تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری دماوند، رضا طاهرخانی عصر پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار ضمن هشدار جدی به سودجویان و محتکرین اقلام اساسی مردم گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه نظارت بر مایحتاج عمومی و ستاد تنظیم بازار شهرستان، نظارت بر انبارها و مراکز پخش عمده و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای، خوار و بارفروشان و سوپر مارکت‌ها بطور جدی تشدید و با هرگونه احتکار اقلام اساسی بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

طاهرخانی با اشاره به همکاری و تعامل بیش از پیش فرمانداری، دستگاه‌های امنیتی و نظارتی، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف، پلیس اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف و اداره صنعت افزود: در صورت کشف اقلام احتکار شده و خارج از شبکه عرضه، علاوه بر ضبط و توقیف اقلام، متخلفان مشمول جریمه احتکار و پلمب شده و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند و کالاهای مکشوفه نیز به چرخه عرضه انتقال خواهد یافت.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه تمامی فروشگاه های زنجیره ای شهرستان دماوند باید کالاهای اساسی را تأمین کنند، گفت: فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهرستان باید با توجه به تقاضای مردم‌ نسبت به تامین و عرضه اقلام به صورت مستمر اقدام کنند و در صورت هرگونه تخلف فروشگاه مذکور پلمپ و جمع آوری خواهد شد.

طاهرخانی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی بر واحد های صنفی و نانوایی ها بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، بازرسی و نظارت ها بر ستاد تنظیم بازار تشدید خواهد شد و تیم های بازرسی با محوریت فرمانداری و دستگاههای مسئول در دوشفیت کاری و همه روزه انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: توزیع کالاهای اساسی با توجه به نیاز مردم انجام خواهد شد و ورود کالاهای اساسی به روز در سطح شهرستان دماوند در حال انجام است.

طاهر خانی گفت: تغییر قیمت، در بخش نان سنتی در شهرستان دماوند ممنوع بوده و هرگونه افزایش قیمت تابع تصمیمات کشوری است و در این زمینه به شدت با متخلفان و گرانفروشان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: با هرگونه احتکار کالا توسط محتکرین با جدیت برخورد خواهد شد و در خصوص نیازهای مردم شهرستان با هیچ شخصی تعارف نخواهیم داشت.

در پایان جلسه در خصوص راهکارهای مقابله با سوءاستفاده گران و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی توسط افراد سودجو ، بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط