معاون استاندار گلستان: نان سنتی به هیچ وجه گران نمی‌شود


معاون استاندار گلستان: نان سنتی به هیچ وجه گران نمی‌شود

گرگان - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر تداوم ممنوعیت خروج گندم از این استان گفت: براساس دستور رییس جمهور قیمت نان سنتی به هیچ وجه گران نمی‌شود و این دستور در گلستان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد دهنوی شامگاه روز پنجشنبه در جلسه ستاد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اظهارداشت: برای یک میلیون و ۹۲۲ هزار نفر در استان در دهک‌های مختلف یارانه واریز شده است.

وی بیان‌کرد: در این مدت ۷۲ میلیون تراکنش بانکی برای یارانه‌ها در استان انجام شده که ممکن است به دلایل مختلف برای برخی یارانه واریز نشده باشد.

وی یادآور شد: راه‌های پیگیری یارانه کسانی که واریز نشده، از طریق رسانه ملی بارها اعلام شده و از طریق روابط عمومی استانداری باز هم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: آنچه ما مکلف هستیم این است که بازار را بر اساس همان قیمت‌های رسمی که دولت اعلام کرده مدیریت کنیم.

دهنوی خاطرنشان کرد: دولت به استانداران تفویض کرده که مجاز هستند، بین ۱۰ تا ۱۵ درصد پایین‌تر از قیمت مصوب کشوری نسبت به تعیین قیمت‌ها اقدام کنند.

وی یادآور شد: برهمین اساس ظهر امروز از سوی سازمان جهاد کشاورزی، نرخ مصوب مرغ در استان از قرار هر کیلوگرم ۴۵۰ هزار ریال اعلام شد.

وی ادامه داد: همچنین نرخ مصوب برای هر کیلوگرم تخم مرغ در استان، ۳۱۰ هزار ریال تعیین شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با بیان این که با تمهیدات و تدابیر صورت گرفته در تامین مرغ و تخم مرغ استان، مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: به شدت نظارت‌ها بر بازار افزایش پیدا کرده و تیم‌های برخوردی با تخلفات احتمالی بیشتر شده است.

وی افزود: در زمان حاضر ذخیره مناسب برای نهاده‌ها وجود دارد و مجوز واردات نیز اخذ شده و از این نظر نیز مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: مسوولیت اصلی تنظیم بازار با سازمان جهاد کشاورزی است و دستگاه‌های دیگر اقدامات تکمیلی را در دستور کار دارند.

دهنوی یادآور شد: همچنان بر ممنوعیت خروج گندم از استان اصرار داریم و آن اجرایی می‌کنیم.

قیمت نان نوع اول (دولتی) و نوع دوم (آزاد) در گلستان به ترتیب ۱۰ هزار و ۲۰ هزار ریال است.

رییس اتحادیه خبازان استان چند روز قبل اعلام کرده بود که نرخ جدید انواع نان فانتزی اول خرداد در گلستان اعلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو