نفرات برتر روز نخست رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی کشور در خرم‌آباد معرفی شد


نفرات برتر روز نخست رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی کشور در خرم‌آباد معرفی شد

خرم‌آباد - ایرنا - نفرات برتر روز نخست رقابت‌های دو ومیدانی بزرگسالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی برای اعزامی به مسابقات گوانجو چین در خرم‌آباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در ماده ۱۰۰ متر رضا قاسمی از اصفهان، میلاد ناصح جهان از آذربایجان شرقی و بنیامین یوسفی در ماده یکهزار و ۵۰۰ متر خلیل ناصری از ایلام، علی امیریان از سیستان و بلوچستان و علی قاسمی از همدان نفرات اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی از تهران، حسین رسولی از مرکزی و محمدرضا رحمانی از فارس در ماده پرش ارتفاع کیوان قنبرزاده از مازندران، حسین بیزار از تهران و مهدی خدادادی از مازندران نفرات برتر شدند.

در ماده پنج هزار متر جلیل ناصری از ایلام، پژمان کرزه‌ای از همدان و میلاد رحیمی از ایلام در ماده چهار در ۱۰۰ متر امدادی خراسان رضوی، قم و اصفهان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در پرتاب چکش علی مرادی از آذربایجان غربی، محمد سیستانی از گلستان‌ و سهند نوری از آذربایجان غربی در ماده پرش ارتفاع دهگانه حسین محمدزاده از خوزستان، دانیال انتظاری از البرز و حمید قرنجیک از گلستان اول تا سوم شدند.

در ماده‌ ۱۰۰ متر در دسته اول شاه محمود نورزهی از اتباع افغانستان، محمد جعفری و بنیامین یوسفی از فارس و در دسته دوم پویا خلیلی از البرز، امیر محمد طالعی از اردبیل و احمد مهردادیان از خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

در ماده ۴۰۰ متر دهگانه در دسته اول حسین محمد زاده از خوزستان دانیال انتظاری از البرز و مهدی شاه پسند از کرمانشاه همچنین در دسته دوم امیر محمد حنیفه از تهران، امیرحسین ابراهیمی از البرز و حمید قرنجیک از گلستان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در ماده ۱۱۰ متر با مانع مسعود کامران، علی سلامتیان و امیرحسین عزیزی در ماده ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی حمیدرضا زورآوند، آرمین شاه ملکی و امیرحسین اسدی منش رده‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات با رقابت در ۱۰ ماده دیگر روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

رقابت‌های دو و میدانی بزرگسالان قهرمانی کشور اعزامی به مسابقات گوانجو چین روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت در بخش آقایان به میزبانی خرم‌آباد آغاز شد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی های آسیایی گوانجو چین با شرکت ۲۵۰ ورزشکار و حضور دو و میدانی کاران مطرح کشور از جمله، احسان حدادی، مهدی پیرجهان و حسن تفتیان، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تختی و در بخش پرتاب ها نیز در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد واقع در گلدشت شرقی درحال برگزاری است.

ورزشکاران در ماده های چهار در ۱۰۰متر امدادی، چهار در ۴۰۰ متر امدادی، ۱۱۰متر با مانع ۱۰گانه، ۲۰متر کیلومتر پیاده روی، ۱۰۰متر ۱۰گانه، پرش طول ۱۰گانه، ۱۰۰متر، پرش با نیزه، پرش طول، ۱۰۰متر با مانع، پرتاب وزنه ۱۰گانه، ۴۰۰متر، پرتاب چکش، پرش ارتفاع ۱۰گانه، ۴۰۰متر ۱۰گانه، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، یکهزار و ۵۰۰متر، پنج هزار متر، پرتاب دیسک ۱۰گانه، پرش سه گام، ۲۰۰متر، پرش با نیزه ۱۰گانه، ۸۰۰ متر، ۴۰۰متر با مانع، پرتاب نیزه ۱۰گانه، پرتاب وزنه، سه هزار متر بامانع، یکهزار ۵۰۰متر ۱۰گانه و ۱۰ هزار متر با هم رقابت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند