163 شرکت‌دانش‌بنیان در پارک‌ علم ‌و فناوری دانشگاه‌ سمنان مستقر است


163 شرکت‌دانش‌بنیان در پارک‌ علم ‌و فناوری دانشگاه‌ سمنان مستقر است

سمنان- ایرنا- معاون فناوری پارک علم ‌و فناوری دانشگاه سمنان گفت: 163 شرکت دانش بنیان،خلاق و نوآور در مرکز رشد و پارک علم و فناوری این دانشگاه مستقر است.

حمیدرضا محمدیان سمنانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون شمار شرکت های دانش بنیان به ۱۳ شرکت می رسد و ایده های شرکت های متقاضی توسط کمیته پذیرش و داور مهمان بررسی و ایده های برتر انتخاب می شود.

وی افزود: توسط استادان و کمیته پذیرش بازدیدهای دوره ای از شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور در راستای راهکارهای پیشرفت، بررسی مشکلات، عارضه یابی و ارائه مشاوره انجام می شود.

معاون فناوری پارک علم ‌و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: شرکت های دانش بنیان و ایده ها از حمایت های مالی و مشاوره ای کارشناسان بهره مند می شوند.

محمدیان سمنانی اظهار داشت: ایده و طرح افراد متقاضی توسط کمیته پذیرش و داور تخصصی مهمان به صورت مجازی بررسی و تصمیم گیری می شود.

وی اضافه کرد: بیشترین ایده های مطرح شده در زمینه کشاورزی، بحران آبی، تولید و پرورش علوفه و مباحث فنی و مهندسی است.

معاون فناوری پارک علم‌ و فناوری دانشگاه سمنان تصریح کرد: ایده های پذیرش شده با کمک کارشناسان متخصص و کمیته پذیرش با هدف حل مشکلات، توقیت می شود.

محمدیان سمنانی با اشاره به انتخاب پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان کارگزار برتر کشور سامانه نان ابرازداشت: سامانه نظام ایده ها و نیازهای کشور(نان) با هدف ایجاد ارتباط بین دانشگاه، صنعت و جامعه بر اساس ساماندهی ایده ها و دریافت نیازهای سازمان های بخش های صنعتی، کشاورزی،مهندسی راه اندازی شده و بررسی ایده های مناسب برای پاسخگویی به نیازها توسط ۱۲ کارگزار منتخب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می شود.

وی افزود: انتخاب این پارک به عنوان کارگزار منتخب سامانه نظام ایده ها و نیازها(نان) بر اساس عملکرد و فعالیت های مثبت آن انجام شد./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان